• تاریخ انتشار : شنبه 20 می 2023 - 19:39
  • کد خبر : 17483
  • چاپ خبر

بازدید رایگان دختران از موزه‌های استان کرمان در روز دختر

مجتبی شفیعی امروز ۳۰ اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: دختران کرمانی می‌توانند با ارائه کارت شناسایی از تمامی موزه‌ها و اماکن تاریخی تحت پوشش اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان دیدن کنند. معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری، صنایع‌دستی استان کرمان با بیان اینکه استان کرمان دارای ۲۰ موزه مشارکتی، غیرمشارکتی و

مجتبی شفیعی امروز ۳۰ اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: دختران کرمانی می‌توانند با ارائه کارت شناسایی از تمامی موزه‌ها و اماکن تاریخی تحت پوشش اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان دیدن کنند.

معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری، صنایع‌دستی استان کرمان با بیان اینکه استان کرمان دارای ۲۰ موزه مشارکتی، غیرمشارکتی و خصوصی است، تاکید کرد: از علاقمندان درخواست می‌شود از فرصت به‌وجود آمده برای دیدن موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمان استفاده کنند.

شفیعی با اشاره به اینکه در هفته میراث‌فرهنگی دانش‌آموزان و دانشجویان هم می‌توانند به مدت یک هفته از موزه‌های استان کرمان بازدید کنند، گفت: ساعت بازدید موزه‌ها از ۹ تا ۱۹ به صورت یکسره است.

انتهای پیام

لینک کوتاه

برچسب ها