• تاریخ انتشار : دوشنبه 22 می 2023 - 14:07
  • کد خبر : 17508
  • چاپ خبر

اجرای کاروان سلامت در بافت/ ارائه خدمات به بیش از یک هزار نفر

به گزارش کارگران کرمان:علی علی ملایی بیان کرد: با همکاری و مشارکت 30 پزشک و پیراپزشک، برنامه کاروان سلامت در منطقه طُرنگ از توابع بخش خَبر بافت به مدت 2 روز برگزار شد. وی با اشاره به ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی در این کاروان سلامت افزود: بیش از یک هزار مراجعه کننده توسط پزشکان

به گزارش کارگران کرمان:علی علی ملایی بیان کرد: با همکاری و مشارکت 30 پزشک و پیراپزشک، برنامه کاروان سلامت در منطقه طُرنگ از توابع بخش خَبر بافت به مدت 2 روز برگزار شد.

وی با اشاره به ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی در این کاروان سلامت افزود: بیش از یک هزار مراجعه کننده توسط پزشکان متخصص قلب، اطفال، عفونی، چشم پزشکی، روانپزشک، آسم و آلرژی، و هم چنین طب سنتی و پزشک عمومی ویزیت و درمان شدند.

علی ملایی با اشاره به اینکه هزینه خدمات ارائه شده در این کاروان سلامت، 12 میلیون تومان برآورد شده است، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات آزمایشگاهی، جراحی سرپایی و توزیع داروی رایگان بخش دیگری از خدمات ارائه شده در این کاروان است.

وی با اشاره به اینکه خدمات درمانی و دارویی به صورت رایگان به اهالی این منطقه ارائه شده است، تصریح کرد: این برنامه با مشارکت معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمان، موسسه تامین درمان بسیجیان استان، شبکه بهداشت و درمان، بخشداری، اداره عشایری، دهیاری آن منطقه، خانه هلال طرنگ و بافت، بسیج و نیروی انتظامی برگزار شد.

 

لینک کوتاه

برچسب ها