• تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 ژوئن 2023 - 12:24
  • کد خبر : 17644
  • چاپ خبر

وزیر ورزش از رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان تقدیر کرد

به گزارش کارگران کرمان: عصر پنجشنبه چهارم اسفندماه ۱۴۰۱ بالگرد حامل وزیر ورزش و هیات همراه در شهرستان بافت دچار سانحه شدکه مصدومان این حادثه با اقدامات درمانی به موقع در شهرستان بافت و مرکز آموزشی درمانی شهید باهنر سلامت خود را به دست آوردند. براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمان، متن لوح سید حمید سجادی

به گزارش کارگران کرمان: عصر پنجشنبه چهارم اسفندماه ۱۴۰۱ بالگرد حامل وزیر ورزش و هیات همراه در شهرستان بافت دچار سانحه شدکه مصدومان این حادثه با اقدامات درمانی به موقع در شهرستان بافت و مرکز آموزشی درمانی شهید باهنر سلامت خود را به دست آوردند.

براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمان، متن لوح سید حمید سجادی به این شرح است: بر خود می بالیم که افرادی پاک نهاد و نیکو سرشت به پشتوانه توانایی و دانایی توشه گرفته از ارزش های دینی در سودای تامین سلامت انسان ها همت خویش را به کار گرفته اند و مجدانه تلاش می نمایند.

وزیر ورزش از رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان تقدیر کرد

در ادامه آمده است: توفیق خدمت رسانی به خلق موهبتی است که به لطف حضرت دوست به شایستگی به دستان توانمند شما سپرده شده تا معنای مسئولیت و انسان دوستی را با تجلی به خدمت رسانی صادقانه و مستمر جلوه گر نمایید.

در ادامه این متن آمده است: از اینکه با سعه صدر، حس نوع دوستی و حسن اخلاق در جهت بهبودی بیماران در نهایت فرهیختگی اهتمام ورزیدید، از شما سپاسگزارم.

وزیر ورزش از رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان تقدیر کرد

 

به گزارش ایرنا در این سانحه غیر از کادر پرواز و فعالان رسانه، سه مدیرکل ورزش استان های کرمان، آذربایجان شرقی و تهران نیز به همراه معاون توسعه مدیریت استاندار کرمان، نماینده مردم بافت، رابُر و اُرززوئیه در مجلس و سایر مسئولان محلی حضور داشتند که مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی وزیر ورزش جان خود را از دست داد.

لینک کوتاه

برچسب ها