• تاریخ انتشار : دوشنبه 12 ژوئن 2023 - 11:44
  • کد خبر : 17710
  • چاپ خبر

همایش ملی روایتگران پیشرفت در کرمان برگزار می‌شود

به گزارش کارگران کرمان: مجتبی اسدی زاده ۲۲ خرداد ماه در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان کرمان با ارائه توضیحاتی پیرامون برگزاری نخستین همایش ملی روایتگران پیشرفت اظهار کرد: این همایش در عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در راستای امیدآفرینی، جهاد تبیین و تبیین دستاوردهای نظام و با همکاری بسیج رسانه کشور برگزار می‌شود. وی

به گزارش کارگران کرمان: مجتبی اسدی زاده ۲۲ خرداد ماه در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان کرمان با ارائه توضیحاتی پیرامون برگزاری نخستین همایش ملی روایتگران پیشرفت اظهار کرد: این همایش در عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در راستای امیدآفرینی، جهاد تبیین و تبیین دستاوردهای نظام و با همکاری بسیج رسانه کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این همایش با حضور ۱۵ رسانه خارجی از کشورهای عراق، ترکیه، روسیه، چین، لبنان و … برگزار می‌شود، افزود: این همایش به‌صورت اردوی روایتگران پیشرفت طی سه روز (۲۳ تا ۲۵ خردادماه جاری) در کرمان برگزار می‌شود و ۷۰ رسانه در این همایش حضور دارند.

اسدی‌زاده بازدید تعدادی از کارخانه‌ها و شرکت‌های صنعتی معدنی استان و ادای احترام رسانه‌های حاضر در این همایش به مقام سردار حاج قاسم سلیمانی را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده همایش برشمرد و گفت: برنامه اصلی همایش روز پنجشنبه، ۲۵ خرداد ماه با حضور سخنگو و دبیر هیئت دولت در کرمان برگزار می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان با بیان اینکه ذیل همایش، از پوستر نخستین جشنواره تولیدات روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها رونمایی خواهد شد، تصریح کرد: همایش ملی روایتگران پیشرفت با محوریت شعار سال، روایت پیشرفت و تولیدات رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در سطح ملی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، محسن روحی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از رسانه‌های استان برای روایت خوب از پیشرفت‌های انجام شده، گفت: یکی از اهداف برگزاری همایش ملی روایتگران پیشرفت، انعکاس پیشرفت‌های استان در رسانه‌های خارج استان و رسانه‌های خارجی است.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز در این جلسه با تأکید بر برنامه‌ریزی دقیق برای برگزاری همایش روایتگران پیشرفت، اظهار کرد: بازدید از کارخانه‌های استان و اقدامات انجام شده پس از انقلاب خوب است اما کارهای جدید و متفاوت استان نیز باید در این همایش ارائه شود مانند کارهایی که در حوزه آب انجام شده است.

وی اطلاع مردم و رسانه‌های غیربومی از پیشرفت‌های استان را ضروری دانست و گفت: باید تلاش کرد در جریان برگزاری همایش یک ارتباط رسانه‌ای بین رسانه‌های استان و سایر رسانه‌ها انجام شود تا شناخت و ارتباط متقابل حرفه‌ای شکل بگیرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه

برچسب ها