• تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 ژوئن 2023 - 0:33
  • کد خبر : 17725
  • چاپ خبر

خودکفایی تولید خودروی جک جی۴ تا پایان امسال توسط کرمان موتور

به گزارش کارگران کرمان:عسکری در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان در رابطه با فعالیت کارخانه کرمان موتور گفت: در ابتدا با چین و با دو کمپانی جک و لیفان آغاز به کار کردیم، البته در حال حاضر تنها با خودرو‌سازی جک کار می‌کنیم. وی با اشاره به این‌که در حال حاضر نزدیک به شش

به گزارش کارگران کرمان:عسکری در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان در رابطه با فعالیت کارخانه کرمان موتور گفت: در ابتدا با چین و با دو کمپانی جک و لیفان آغاز به کار کردیم، البته در حال حاضر تنها با خودرو‌سازی جک کار می‌کنیم.

وی با اشاره به این‌که در حال حاضر نزدیک به شش مدل از محصولات جک را تولید می‌کنیم و خوشبختانه خودروها در بازار مورد استقبال قرار گرفته است، ادامه داد: مساحت کارخانه کرمان موتور ۱۱۰ هکتار است که دارای سالن‌های متعددی است، سالن بدنه سازی این کارخانه دارای یازده هزار متر مربع و هر خودرو داخل این سالن دارای خط تولید جداگانه‌ای است.
عسکری بیان کرد: بدنه محصول جی۴ این کارخانه داخلی است و در برنامه‌های امسال برنامع‌ریزی شده که موتور آن نیز داخلی سازی شود و در نهایت، در تولید این به خودکفایی برسیم البته هر یک از دیگر محصولات این کارخانه بالای ۳۵ درصد دارای قطعات تولیدات داخلی است و تصمیم داریم که کم‌کم در تولید سایر محصولات نیز به خودکفایی برسیم.
مسئول روابط عمومی کرمان موتور توضیح داد: شعارمان این است که ابتدا در مونتاژ کار حرفه‌ای شویم بعد از لحاظ قطعه‌سازی خودمان را قوی کنیم و در نهایت به توسعه کارخانه تلاش کنیم.
عسکری اظهار کرد: برنامه‌ریزی کردیم که تا ده سال البته با شرایط کنونی هر سال بالغ بر ۵۰ تا ۶۰ هزار ماشین تولید کنیم و در صورت برداشته شدن تحریم‌ها تولیدشان افزایش یابد، سال گذشته ۳۵ هزار اتومبیل تولید کردیم.
وی افزود:در بهمن سال گذشته ۱۵۰۰ نیروی جدید به کرمان موتور اضافه شد با این هدف‌گذاری که تولید امسال بالای ۱۰۰ هزار اتومبیل شود.
انتهای خبر/

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود