• تاریخ انتشار : دوشنبه 26 ژوئن 2023 - 12:28
  • کد خبر : 17829
  • چاپ خبر

جسد کشاورز مفقود شده در ساردوئیه پیدا شد

به گزارش کارگران کرمان:به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان، رضا فلاح بیان کرد: در پی بارندگی های روز گذشته در بالادست رودخانه در روستای گَوَر ساردوئیه، یک کشاورز بر اثر طغیان رودخانه مفقود شد. وی با اشاره به آغاز عملیات جستجو و نجات از ساعت ۱۶ روز گذشته مورخ چهارم تیرماه جاری بیان

به گزارش کارگران کرمان:به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان، رضا فلاح بیان کرد: در پی بارندگی های روز گذشته در بالادست رودخانه در روستای گَوَر ساردوئیه، یک کشاورز بر اثر طغیان رودخانه مفقود شد.

وی با اشاره به آغاز عملیات جستجو و نجات از ساعت ۱۶ روز گذشته مورخ چهارم تیرماه جاری بیان کرد: ۴ تیم امدادونجات از شهرستان جیرفت و ساردوئیه به محل حادثه اعزام شدند.

فلاح خاطرنشان کرد: عملیات جستجو تا ساعت ۲۱ روز یکشنبه مورخ همان روز ادامه یافت و به دلیل تاریکی هوا و امنیت نیروهای امدادی این عملیات متوقف و مجددا این عملیات از بامداد امروز دوشنبه ساعت ۳:۳۰ آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه این عملیات بیش از ۵ ساعت به طول انجامیده است، تصریح کرد: در ساعت ۴ بامداد امروز جسد کشاورز مفقود شده توسط نیروهای مردمی، بسیج و هلال احمر پیدا شد و توسط نیروهای هلال احمر به عوامل مربوطه تحویل داده شد.
انتهای خبر/

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود