• تاریخ انتشار : شنبه 1 جولای 2023 - 16:00
  • کد خبر : 17880
  • چاپ خبر

اجرای مطلوب پروژه مهر، نوید بخش یک سال تحصیلی موفق، توام با آرامش و با کمترین دغدغه است

به گزارش کارگران کرمان:اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی و یارانش گفت: خوش به احوال همه شهدا چرا که شهادت، مرگ تاجرانه است و شهید با خداوند معامله می کند. وی افزود: 96 درصد اوراق

به گزارش کارگران کرمان:اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی و یارانش گفت: خوش به احوال همه شهدا چرا که شهادت، مرگ تاجرانه است و شهید با خداوند معامله می کند. وی افزود: 96 درصد اوراق امتحانات نهایی تصحیح شده و بقیه کار هم با دقت و جدیت در حال انجام است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: پروژه مهر به لحاظ اینکه تضمین کننده یک سال تحصیلی باکیفیت است باید در زمینه ساماندهی امور اداری، نیروی انسانی، ساخت و سازها برنامه ریزی مطلوبی صورت گیرد، پروژه مهر بسیار اهمیت دارد شکل گیری مطلوب این پروژه نوید بخش یک سال تحصیلی خوب و سرشار از موفقیت و آرامش است.
رضایی گفت: مصاحبه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزگاری ابتدایی در 10 مدرسه با شرایط متفاوت نسبت به قبل انجام می شود که امکانات لازم باید در اختیار حوزه های مصاحبه قرار گیرد.
وی یادآور شد: مراسم افتتاحیه مسابقات فوتسال زیر 40 سال فرهنگیان مرد سراسر کشور جمعه 16 تیر 1402 در سالن تلاش کرمان برگزار می شود و در راستای برگزاری بهتر این مسابقات تاکنون جلسات متعددی از جمله دو جلسه شورای آموزش و پرورش، یک جلسه با معاون عمرانی استاندار و یک جلسه هم با مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان داشته ایم، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانش آموزی و مسابقات ورزشی و قرآن و عترت کارکنان مدارس استثنایی سراسر کشور هم به میزبانی کرمان برگزار می شود که باید همه به عنوان یک تیم کاری خوب میزبانی شایسته ای داشته باشیم.
بر پایه این گزارش، مراسم صبحگاه اداری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و …و با حضور حجت‌الاسلام علی توکلی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان در سالن اجتماعات شهید ایرانمنش اداره کل برگزار شد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود