• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 20 جولای 2023 - 10:44
  • کد خبر : 18021
  • چاپ خبر

توزیع 33 مخزن آب در مناطق روستایی رودبارجنوب

به گزارش کارگران کرمان:روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان؛ علی روهنده با اعلام این خبر افزود: در ادامه طرح ملی نذرآب در شهرستان رودبارجنوب ۲۳مخزن ۵۰۰۰ لیتری پلیمری و۱۰ مخزن ۲۰۰۰لیتری آب که توسط سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر تهیه شده بود با همکاری سپاه پاسداران استان به شهرستان انتقال داده شد. وی با

به گزارش کارگران کرمان:روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان؛ علی روهنده با اعلام این خبر افزود: در ادامه طرح ملی نذرآب در شهرستان رودبارجنوب ۲۳مخزن ۵۰۰۰ لیتری پلیمری و۱۰ مخزن ۲۰۰۰لیتری آب که توسط سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر تهیه شده بود با همکاری سپاه پاسداران استان به شهرستان انتقال داده شد.

وی با اشاره به اینکه مخزن های 5 هزار لیتری در روستاهای کپرنشین، دارای تنش آبی و فاقد لوله کشی آب آشامیدنی توزیع شده است، افزود: مخازن 2 هزار لیتری نیز به خانواه های نیازمند دارای معلول مددجوی بهزسیتی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و خانواده های شهدا که در محل زندگی شان فاقد لوله کشی آب آشامیدنی هستند، توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: احداث سکو و سایبان برای مخازن آب توسط ناحیه مقاومت بسیج و سپاه پاسداران شهرستان رودبارجنوب انجام شده است.

روهنده تصریح کرد: دهیاری، شوراهای روستاها با همکاری آبفای شهرستان در نگهداری این مخازن آب مسئول هستند. لازم به ذکر است ارزش ریالی مخازن اهدا شده و شیر آلات آن ها، بیش از 800 میلیون تومان برآورد شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود