• تاریخ انتشار : سه‌شنبه 29 آگوست 2023 - 10:10
  • کد خبر : 18309
  • چاپ خبر

افزایش نگران‌کننده کشف مواد صنعتی در کرمان

به گزارش کارگران کرمان:  صبح امروز ناصر فرشید در نشست با اصحاب رسانه بیان کرد: اصحاب رسانه با اقدامات و اطلاع‌رسانی درست به جامعه، جهادگرانی هستند که به مردم خدمت می‌کنند و این نعمتی الهی است. وی با اشاره به فرمایش رهبری مبنی بر این‌که تنها سازمانی که بیشترین ارتباط را با مردم دارد پلیس است،

به گزارش کارگران کرمان:

 صبح امروز ناصر فرشید در نشست با اصحاب رسانه بیان کرد: اصحاب رسانه با اقدامات و اطلاع‌رسانی درست به جامعه، جهادگرانی هستند که به مردم خدمت می‌کنند و این نعمتی الهی است.
وی با اشاره به فرمایش رهبری مبنی بر این‌که تنها سازمانی که بیشترین ارتباط را با مردم دارد پلیس است، ادامه داد: بالغ بر ۱۲۰ ماموریت تعریف شده داریم اما بالغ بر چند میلیون خدمت در طول سال به هموطنان ارائه می‌کنیم.
فرشید با تاکید بر این‌که امیدوارم بتوانیم سرباز خوب ولایت و خدمت‌گذار خوبی برای مردم باشیم، افزود: ماموریت‌های پلیس تعطیلی‌بردار نیست و همیشه و در همه حال این توفیق را داریم که بتوانیم خدمت کنیم.
فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار کرد: یکی از ماموریت‌های نیروی انتظامی رسیدگی به درخواست‌ها و امدادخواهی مردم معروف به ۱۱۰ است در همین چندماه گذشته از ابتدای سال بیش از یک میلیون تماس گرفته شده که ۳۵ درصد آن عملیاتی شده است.
وی با اشاره به گسترش شهرنشینی و تعداد خودروها عنوان کرد: عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و عدم احترام گذاشتن به حقوق دیگران باعث ایجاد زحمت برای مردم می‌شود از این رو برای اینکه بتوانیم به ماموریت‌های خودمان سرعت دهیم از هفته گذشته طرحی در پلیس راهور و مرکز استان در مجموعه راهنمایی و رانندگی با جدیت اجرا شده که با تخلفات با ساکن دوبله، سوبله، پارک مورب غیراصولی برخورد می‌شود.
فرشید تاکید کرد: مجموعه انتظامی در کنار خدماتی که در راهنمایی رانندگی انجام می‌دهند خدمات‌رسانی برای پلاک‌گذاری، گواهینامه و بیش از ۸۳۰ هزار خدمت توسط پلیس راهور ارائه می‌کند.
فرمانده انتظامی استان کرمان تشریح کرد: برای اقدامات ایجابی با محوریت معاونت اجتماعی اطلاع‌رسانی در جوامع هدف و در کلانتری‌ها مشاورانی برای صلح و سازش داریم که بیش از ۱۳ هزار پرونده بررسی که خوشبختانه ۷۱ درصد منجر به صلح و سازش شده است.
وی با اشاره به این‌که تاکنون بیش از ۲۷ هزار خدمت در معاونت وظیفه عمومی داشتیم، توضیح داد: سامانه ۱۹۷ با دریافت پیام به صورت زنده و ضبط آن پیگیری درخواست مردم و در نهایت اعلام نتیجه آن به مردم می‌شود.
فرشید با اشاره به این‌که استان استان کرمان رتبه روم کشف مواد مخدر در کشور را داراست، عنوان کرد: در کشف مواد مخدر از ابتدای سال تا کنون بیش از ۳۳ تن انواع مواد مخدر را کشف شده است از این رو توجه شهروندان را جلب می‌کنم به این موضوع که ما در سال جاری با افزایش کشفیات مواد مخدر صنعتی روبرو بودیم یعنی دشمنان ما به دنبال این هستند کانون خانواده و جوانان را تحت تاثیر قرار دهند.
فرمانده انتظامی استان کرمان در ادامه به ارائه آمار در خصوص اقدامات انجام شده انتظامی پرداخت و گفت: افزایش ۴۸ درصدی دستگیری معتادان سطح شهر، افزایش ۱۸ درصدی خرده فروشان، افزایش ۸ درصدی قاچاقچیان موادمخدر، توقیف ۱۶۰۰ دستگاه خودرو شوتی،کشف کالاهای قاچاق به ارزش ۱۶۰ میلیارد ، کشف بیش از ۹۰ باند کالای قاچاق از اقدامات نیروی انتظامی بوده است.
وی افزود: کشف ۳۷ درصدی سرقت‌ها در استان، افزایش ۱۴ درصدی کشف جرائم فضای مجازی در پلیس فتا، افزایش ۹۱ درصد کشف قتل‌ها از دیگر موفقیت‌های نیروی انتظامی بوده است.
فرشید با اشاره به این‌که تاکنون ۱۰۴ نفر فوتی در تصادفات درون شهری وجود داشته، اظهار کرد: در جاده‌های استان بیش از ۳۸۰ نفر فوتی داشتیم.
انتهای خبر/

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود