• تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 سپتامبر 2023 - 21:56
  • کد خبر : 18414
  • چاپ خبر

کمیته مشترک گردشگری سلامت در کرمان راه‌اندازی شد

به گزارش کارگران کرمان: محمد علی کدوری به جلسه کمیته راهبردی سلامت استان کرمان اشاره کرد و گفت: کمیته مشترک سلامت استان کرمان با هدف ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده در حوزه گردشگری سلامت با حضور دستگاه‌هایی همچون استانداری، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، دانشگاه علوم پزشکی و … راه‌اندازی شده است. او افزود: افزایش مراکز درمانی دارای مجوز

به گزارش کارگران کرمان: محمد علی کدوری به جلسه کمیته راهبردی سلامت استان کرمان اشاره کرد و گفت: کمیته مشترک سلامت استان کرمان با هدف ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده در حوزه گردشگری سلامت با حضور دستگاه‌هایی همچون استانداری، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، دانشگاه علوم پزشکی و … راه‌اندازی شده است.

او افزود: افزایش مراکز درمانی دارای مجوز IPD و همچنین افزایش تعداد گردشگران سلامت ورودی به استان از دیگر اهداف این کمیته است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان بیان داشت: خوشبختانه استان کرمان با توجه به قابلیت‌هایی که در زمینه امکانات پزشکی و درمانی و سایر زیرساخت‌های حوزه گردشگری سلامت دارد می‌تواند به یکی از استان‌های مطرح در این حوزه تبدیل شود.

او تصریح کرد: هم اکنون ۲ بیمارستان‌ خصوصی دارای مجوز IPD هستند و به تازگی هم مدیریت بیمارستان باهنر کرمان آمادگی خود را در این زمینه اعلام کرده است.

کدورتی با اشاره به سرمایه‌گذار‌های شرکت هواپیمایی ماهان در حوزه گردشگری این استان بیان کرد: این شرکت بزرگ به تنهایی می‌تواند در زمینه جذب توریست سلامت از کشور‌های همسایه،کمک زیادی به استان کرمان کند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود