• تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 سپتامبر 2023 - 12:55
  • کد خبر : 18444
  • چاپ خبر

فاز دوم داروخانه هلال احمر سیرجان افتتاح شد

به گزارش کارگران کرمان: به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان؛ فاز دوم داروخانه جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان توسط علی درویش پور معاون حقوقی و امور هماهنگی استان ها جمعیت هلال احمر کشور و هیات همراه و هم چنین با همراهی فرماندار سیرجان، هیات مدیره جمعیت هلال احمر استان کرمان، شورای

به گزارش کارگران کرمان: به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان؛ فاز دوم داروخانه جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان توسط علی درویش پور معاون حقوقی و امور هماهنگی استان ها جمعیت هلال احمر کشور و هیات همراه و هم چنین با همراهی فرماندار سیرجان، هیات مدیره جمعیت هلال احمر استان کرمان، شورای اجرایی و جمعی از خیرین داوطلب جمعیت هلال احمر سیرجان افتتاح شد.

علی درویش پور در حاشیه این مراسم بیان کرد: هدف از سفر به استان کرمان افتتاح تعدادی پروژه های عمرانی در حوزه دارو، اداری و امدادونجات با هدف توسعه خدمات جمعیت هلال احمر در سطح استان، علی الخصوص مناطق جنوب کرمان است.

وی در ادامه با اشاره به رشد و فعالیت چشمگیر داروخانه هلال احمر سیرجان از سال ۱۳۹۸ تا کنون افزود: با توجه به میانگین مراجعه بیش از ۵ هزار نفر به این داروخانه، خدمات بسیار خوب و ارزنده ای به شهروندان سیرجانی و سایرین ارائه شده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از وجه تمایزهای داروخانه هلال احمر علی الخصوص داروخانه سیرجان با سایر مراکز دارویی؛ موضوع تامین و توزیع داروهای تک نسخه ای، خاص و صعب العلاج در همه شرایط و زمان ها است.

درویش پور با اشاره به رویکرد غیرانتفاعی داروخانه های هلال احمر تصریح کرد: مهم ترین هدف فعالیت این مراکز، ارائه بیشترین خدمات به هموطنان علی الخصوص بیماران خاص و صعب العلاج است.

این مقام مسئول در ادامه افزود: بازدید از موقوفات جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان و هم چنین پایش و رصد تحقق برنامه های ابلاغی و سیاست های جمعیت هلال احمر در سال جاری از دیگر اهداف سفر به استان کرمان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در ادامه گفت: فاز دوم داروخانه جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان شامل بخش های مختلف تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و ارتوپدی، انبار و سردخانه با متراژ ۳۸۰ مترمربع است که با حضور مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی افتتاح شد.

لازم به ذکر است معاون حقوقی و امور هماهنگی استان ها جمعیت هلال احمر و هیات همراه از مجتمع بهداشتی و درمانی موقوفه حضرت زینب (س)، اتاق آماده عملیات و سالن ورزشی جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان نیز بازدید کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها