• تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 سپتامبر 2023 - 13:41
  • کد خبر : 18448
  • چاپ خبر

جشن شکوفه‌ها؛ سرآغاز تحصیلی کلاس اولی‌ها

به گزارش کارگران کرمان: صبح امروز دانش‌آموزان کلاس اولی‌ کرمانی اولین روز سال تحصیلی خود را با برگزاری جشن شکوفه ها آغاز کردند. این مراسم با حضور مدیران و مسئولان آموزش و پرورش استان کرمان همراه با برگزاری مسابقه، قصه گویی، شاهنامه‌خوانی و عروسک‌گردانی در دبستان دخترانه شاهد برگزار شد. علی شاه‌مرادی مدیر آموزش و

به گزارش کارگران کرمان: صبح امروز دانش‌آموزان کلاس اولی‌ کرمانی اولین روز سال تحصیلی خود را با برگزاری جشن شکوفه ها آغاز کردند.

این مراسم با حضور مدیران و مسئولان آموزش و پرورش استان کرمان همراه با برگزاری مسابقه، قصه گویی، شاهنامه‌خوانی و عروسک‌گردانی در دبستان دخترانه شاهد برگزار شد.

علی شاه‌مرادی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۱ کرمان ضمن عرض خیر مقدم عنوان کرد: اولیای دانش‌آموزان اگر به دنبال پیشرفت فرزندان خود هستند، باید پیوندشان با مدرسه را تقویت کنند.

در ادامه این مراسم رضا رضایی مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در کل کشور بیش از  ۱۶.۵ میلیون دانش‌آموز مشغول به تحصیل هستند که یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از آن ها کلاس اولی هستند.

وی افزود: حدود ۷۷ هزار دانش‌آموز کرمانی کلاس اولی صبح امروز سال تحصیلی خود را آغاز کردند.

رضایی عنوان کرد: شعار سال تحصیلی جدید مدرسه قوی، کشور قوی است و شما دانش‌آموزان باید برای داشتن کشوری قوی، مدرسه ای قدرتمند داشته باشید.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: ۶ هزار مدرسه در استان کرمان وجود دارد که از روز شنبه اول مهرماه سال تحصیلی خود را آغاز می کنند.

وی ابراز کرد: شما دانش‌آموزان عزیز آینده‌سازان این کشور هستید و امیدوارم بتوانید برای خود در آینده شخصیت‌های با‌ارزش و خوبی باشید‌.

رضایی تصریح کرد: با تلاش معاونت ابتدایی آموزش و پرورش استان ماهنامه‌ای طراحی شده است که هر یک ماه در اختیار اولیای دانش‌آموزان قرار می‌گیرد که از این طریق می‌توانند از وضعیت تحصیلی دانش‌آموز خود آگاه شوند.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمان در پایان خاطر‌نشان کرد: لازم به ذکر است که پیوند اولیا و مربیان با مدرسه می‌تواند به شکوفایی دانش‌آموزان و مدرسه کمک کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه

برچسب ها