• تاریخ انتشار : شنبه 23 سپتامبر 2023 - 10:12
  • کد خبر : 18461
  • چاپ خبر

آموزش بیش از 24 هزار کرمانی توسط هلال‌احمر در نیمه اول سال

به گزارش کارگران کرمان:روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان؛ رضا فلاح گفت: در 6 ماهه اول سال جاری یک هزار و 156 دوره آموزشی متفاوت از قبیل ضمن خدمت، کمک های اولیه، آمادگی در برابر مخاطرات و تخصصی امدادونجات برگزار شده است. وی با اشاره به آموزش 24 هزار و 118 نفر در سراسر

به گزارش کارگران کرمان:روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان؛ رضا فلاح گفت: در 6 ماهه اول سال جاری یک هزار و 156 دوره آموزشی متفاوت از قبیل ضمن خدمت، کمک های اولیه، آمادگی در برابر مخاطرات و تخصصی امدادونجات برگزار شده است.

وی با اشاره به آموزش 24 هزار و 118 نفر در سراسر استان افزود: بیشترین آموزش ها مربوط به دوره آمادگی در برابر مخاطرات با فراگیری 7 هزار و 892 نفر، دوره کمک های اولیه پایه با آموزش 7 هزار و 445 نفر و بعد از آن دوره مهارت های پایه داوطلبی با آموزش 5 هزار و 549 نفر است.

فلاح در ادامه به برگزاری دوره های آموزشی تخصصی امدادونجات ویژه امدادگران و نجاتگران این جمعیت اشاره کرد و گفت: 39 دوره آموزشی تخصصی پیش بیمارستانی، اصول پیمایش و ناوبری، مخابرات و ارتباطات رادیویی، اسکان اضطراری، بهداشت، آب و غذا، عملیات لجستیک، حمایت روانی، جستجو و نجات در کوهستان، جستجو و نجات در آوار و جستجو و نجات در سیلاب با آموزش 977 نفر برگزار شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود