• تاریخ انتشار : شنبه 23 سپتامبر 2023 - 15:39
  • کد خبر : 18467
  • چاپ خبر

تخصیص ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای صادرات محصولات کشاورزی

به گزارش کارگران کرمان: ذبیح الله اعظمی سخنگوی کمیسون کشاورزی در مصاحبه‌ای گفت: در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس مصوب شد که ۶ هزار میلیارد تومان منابع مالی از هفته آینده در اختیار بانک‌های عامل جهت صادرات محصولات کشاورزی به خصوص خرما و پسته قرار گیرد. نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد تاکید کرد: همچنین سرمایه در

به گزارش کارگران کرمان: ذبیح الله اعظمی سخنگوی کمیسون کشاورزی در مصاحبه‌ای گفت: در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس مصوب شد که ۶ هزار میلیارد تومان منابع مالی از هفته آینده در اختیار بانک‌های عامل جهت صادرات محصولات کشاورزی به خصوص خرما و پسته قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد تاکید کرد: همچنین سرمایه در گردش برای کشاورزان و بازرگانان محصولات کشاورزی تخصیص داده می‌شود و کارت‌های اجاره‌ای یا یکبار مصرف تعیین تکلیف شوند.

اعظمی افزود: از دیگر مصوبات جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی این بود که سازمان استاندارد، قوانین سختگیرانه برای صادرات خرما، پسته و سایر محصولات کشاورزی را تعدیل کند به خصوص برای کشور‌هایی که بعضی استاندارد‌ها را برای واردات لحاظ نمی‌کنند.

او تصریح کرد: علاوه بر این در این جلسه مصوب شد که بانک کشاورزی برای امهال تسهیلات کشاورزان اقدام نماید و برای سقف بدهی‌ها مساعدت نماید.

لینک کوتاه

برچسب ها