• تاریخ انتشار : شنبه 23 سپتامبر 2023 - 15:51
  • کد خبر : 18473
  • چاپ خبر

بهره وری بیش از 124 هزار نفر از خدمات داوطلبانه هلال احمر در بهار و تابستان سال جاری

به گزارش کارگران کرمان: رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از اجرای ۱۵۷ برنامه کاروان سلامت و پروژه های محرومیت زدا خبر داد و گفت: ۱۲۴هزار و ۵۱۵ نفر در بهار و تابستان سال جاری از خدمات سلامت محور، حمایتی و معیشتی این جمعیت بهره مند شدند. به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال

به گزارش کارگران کرمان: رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از اجرای ۱۵۷ برنامه کاروان سلامت و پروژه های محرومیت زدا خبر داد و گفت: ۱۲۴هزار و ۵۱۵ نفر در بهار و تابستان سال جاری از خدمات سلامت محور، حمایتی و معیشتی این جمعیت بهره مند شدند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان؛ رضا فلاح بیان کرد: یکی از رسالت های جمعیت هلال احمر در حوزه داوطلبان، کمک به بهبود سطح سلامت و معیشت افراد کم برخوردار و محروم است.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین مزیت جمعیت هلال‌احمر داوطلب محور بودن آن است، افزود: استفاده از ظرفیت داوطلبان نقطه قوت جمعیت هلال‌احمر است و داوطلبان به عنوان ظرفیت عظیم و بی نظیری که از متن جامعه می‌جوشد، می‌تواند گره گشای بسیاری از چالش‌ها و مشکلات باشند.

وی در ادامه با اشاره به اجرای ۱۵۷برنامه کاروان سلامت و پروژه محرومیت زدا خاطرنشان کرد: ۱۲۴هزار و ۵۱۵ نفر در بهار و تابستان سال جاری از خدمات سلامت محور، حمایتی و معیشتی این جمعیت در مناطق محروم و کم برخوردار استان بهره مند شدند.

فلاح با اشاره به اینکه این خدمات با همکاری و مشارکت خیرین داوطلب، بنگاه های اقتصادی و جمعیت هلال احمر ارائه شده است، تصریح کرد: ارزش ریالی خدمات ارائه شده بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۹۳ میلیون تومان است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود