• تاریخ انتشار : یکشنبه 3 دسامبر 2023 - 15:36
  • کد خبر : 18629
  • چاپ خبر

۶۰ مجمع قرآنی با عنوان «هر مجمع، یک شهید» در کرمان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش کارگران کرمان:رضا رضایی، یکشنبه (۱۲ آذر) در رویداد قرآنی آوای آسمانی “هم‌نوای قرآن، هم‌صدای غزه” که به طور همزمان در ۱۰ هزار مدرسه با حضور دانش‌آموزان مدارس غیردولتی و هیئت امنایی در حسینیه ثارالله برگزار شد؛ گفت: این رویداد امروز در ۷۶۰ مدرسه استان برگزار می‌شود. مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: امروز ۶۰

به گزارش کارگران کرمان:رضا رضایی، یکشنبه (۱۲ آذر) در رویداد قرآنی آوای آسمانی “هم‌نوای قرآن، هم‌صدای غزه” که به طور همزمان در ۱۰ هزار مدرسه با حضور دانش‌آموزان مدارس غیردولتی و هیئت امنایی در حسینیه ثارالله برگزار شد؛ گفت: این رویداد امروز در ۷۶۰ مدرسه استان برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: امروز ۶۰ مجمع قرآنی تحت عنوان “هر مجمع؛ یک شهید” نیز در مدارس غیردولتی راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه بر خلاف تصور عده‌ای؛ مدارس غیردولتی تافته جدابافته از آموزش و پرورش نیستند؛ اظهار کرد: همه مدارس اعم از دولتی و غیردولتی باید قوانین و مقررات آموزش و پرورش را بپذیرند.

رضایی خاطرنشان کرد: دانش آموزان در ۱۳ آبان امسال حماسه ای آفریدند که دشمن فکر نکند نسل امروز با آرمان‌های انقلاب ناآشنا است.

وی اعلام کرد: در ۲۲ آذرماه جاری یادواره ۱۳۰ شهید دانش‌آموزی را در جیرفت برگزار می کنیم که این شهدا به سن تکلیف نرسیدند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خاطرنشان کرد: شما دانش‌آموزان وارث کسانی هستید که از دوران دفاع مقدس جنگیدند و مجروح و جانباز شدند اما نگذاشتند وجبی از خاک کشور دچار مشکل شود.

وی در پایان اعلام کرد: چهارشنبه‌های امام رضایی در همه مدارس برگزار می شود.

حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور، رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمان هم در این آئین بر توجه دانش‌آموزان به نماز، تلاوت قرآن و اهل بیت تاکید و بیان کرد: همین امر امروز در غزه موتور جنگ اسرائیل را از کار انداخته و او هر چه می‌زند به مقصد نمی‌رسند.

وی خاطرنشان کرد: پیروزی از آن کسانی است که در صراط مستقیم هستند و عَلَم صراط مستقیم با اهل بیت است.

در این آیین از فاطمه حلما سلیمانی دانش آموز کلاس سوم دبستان و حافظ کل قرآن کریم از مدرسه غیردولتی راه شهدا تجلیل شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود