• تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 دسامبر 2023 - 16:34
  • کد خبر : 18763
  • چاپ خبر

دادستان کرمان با خانواده و همسر شهید رمضان شریف‌زاده دیدار کرد

به گزارش کارگران کرمان:مهدی بخشی شامگاه پنجم دی ماه در این دیدار ضمن اشاره به رشادت‌های شهدا برای حفظ امنیت کشور و دفاع از دین و نظام بیان کرد: سرکار خانم شریف زاده به عنوان فرزند و یادگار آن شهید والامقام با حفظ روحیه انقلابی، در سنگر خدمت رسانی به مردم در دستگاه قضا، در

به گزارش کارگران کرمان:مهدی بخشی شامگاه پنجم دی ماه در این دیدار ضمن اشاره به رشادت‌های شهدا برای حفظ امنیت کشور و دفاع از دین و نظام بیان کرد: سرکار خانم شریف زاده به عنوان فرزند و یادگار آن شهید والامقام با حفظ روحیه انقلابی، در سنگر خدمت رسانی به مردم در دستگاه قضا، در تداوم مسیر شهدا و حفظ آرمان‌های والای آنان، حرکت می‌کند.

دادستان کرمان با تأکید بر اینکه اعتقاد راسخ و باور قلبی ما این است که هر چه داریم از برکت خون شهداست، افزود: حضور در بین خانواده‌های معظم شهید و ایثارگر، علاوه بر انجام وظیفه، در تقویت روحیه معنوی و دینی ما نیز مؤثر است.

بخشی خطاب به همسر شهید شریف‌زاده گفت: برای ما دعا کنید، زیرا باور قلبی دارم که دعای خانواده‌های معزز شهدا در پیشبرد امور و گره‌گشایی از مشکلات مردم، مؤثر است.

همچنین در پایان این دیدار، با اهدای لوح یادبود از همسر و فرزندان شهید گرانقدر تقدیر شد.

گفتنی است: شهید رمضان شریف زاده ماهانی متولد ۱۳۳۸ در شهرستان کرمان است؛ سال ۱۳۵۹ ازدواج کرد، یک پسر و سه دختر دارد.

وی در طول دوران دفاع مقدس راننده تانک بودند و در بمباران شیمیایی در منطقه سومار مجروح شد و سال ۱۳۷۱ بر اثر عوارض ناشی از آن بـه شهادت رسیـد.

انتهای پیام /

لینک کوتاه

برچسب ها