• تاریخ انتشار : دوشنبه 8 ژانویه 2024 - 15:26
  • کد خبر : 18789
  • چاپ خبر

تأیید صلاحیت ۵۰ درصد داوطلبان نمایندگی مجلس در استان کرمان

به گزارش کارگران کرمان:رحمان جلالی، رئیس ستاد انتخابات در استان کرمان امروز، دی‌ماه در نشست خبری با موضوع انتخابات و آمار رسیدگی به صلاحیت داوطلبان، گفت: در حوزه انتخابیه بافت، ارزوییه و رابر ۶۹ نفر داوطلب شده‌اند که ۲۷ نفر آنها (۴ بانو و ۲۳ آقا) تأیید صلاحیت شدند. همچنین از حوزه انتخابیه بم، ریگان،

به گزارش کارگران کرمان:رحمان جلالی، رئیس ستاد انتخابات در استان کرمان امروز، دی‌ماه در نشست خبری با موضوع انتخابات و آمار رسیدگی به صلاحیت داوطلبان، گفت: در حوزه انتخابیه بافت، ارزوییه و رابر ۶۹ نفر داوطلب شده‌اند که ۲۷ نفر آنها (۴ بانو و ۲۳ آقا) تأیید صلاحیت شدند. همچنین از حوزه انتخابیه بم، ریگان، نرماشیر و فهرج تأييد ۶۳.۲ درصد داوطلبان( ۲ بانو و ۲۲ آقا از مجموع ۳۲ داوطلب) صلاحیت شدند.

وی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد از مجموع ۵۲ داوطلب، ۲۳ نفر (یک بانو و ۲۲ آقا) معادل ۴۴.۲ درصد تأیید صلاحیت شدند، افزود: در حوزه رفسنجان و انار از مجموع ۸۱ داوطلب، ۵۱ نفر (۸ بانو و ۴۳ آقا) تأیید صلاحیت شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان از تأیید صلاحیت ۷۰ داوطلب (۳بانو و ۳۷ آقا) در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان خبر داد و تصریح کرد: در حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر ۵۶ نفر داوطلب شدند که ۲۸.۶ درصد آنها (۴ بانو و ۱۲ آقا) تأیید صلاحیت شدند. همچنین در حوزه شهربابک ۶۲.۵ درصد داوطلبان (۳ بانو و ۲۷ آقا)، تأیید صلاحیت شدند.

جلالی از تأیید صلاحیت ۵۰ درصد داوطلبان حوزه انتخابیه کرمان و راور خبر داد و گفت: در مجموع ۱۸۷ نفر داوطلب شده بودند که ۹۳ نفر آنها (۲۰ بانو و ۷۳ آقا) تأیید صلاحیت شدند. در حوزه انتخابیه کهنوج، روبار جنوب، قلعه گنج و منوجان نیز ۱۸ نفر (۲ بانو و ۱۶ آقا) از مجموع ۴۴ داوطلب تأیید صلاحیت شدند.

رئیس ستاد انتخابات در کرمان با بیان اینکه ۵۰ درصد داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمان تأیید صلاحیت شدند، افزود: ۳۲۲ نفر در کل استان کرمان شامل ۲۷۵ آقا و ۴۷ بانو تأیید صلاحیت شدند. ۲۹ نفر عدم احراز، ۱۹۴ نفر عدم تأیید نظارت، ٣٩ نفر عدم شرایط ثبت‌نام و ۴۴ نفر عدم اعتراض از مرحله اجرایی در کل استان داشته‌ایم.

جلالی با تأکید بر اينكه ستاد انتخابات استان برای برگزاری انتخابات آمادگی داد و ۲ هزار و ۴۳۸ شعب اخذ رأی تاکنون در سامانه ثبت شده و دوره آموزشی نیز به‌صورت مستمر در حال برگزاری است، اظهار کرد: از همه سلایق در تأیید صلاحیت‌ها وجود دارد و امیدواریم انتخابات پرشور برگزار شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها