• تاریخ انتشار : جمعه 2 فوریه 2024 - 16:30
  • کد خبر : 18924
  • چاپ خبر

توصیه‌های آتش نشانی کرمان به شهروندان در هنگام طوفان

به گزارش کارگران کرمان: به نقل از مدیریت ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، ابراهیم بابایی افزود: در صورت نداشتن کار ضروری در زمان وزش شدید باد از خانه خارج نشوید و در صورت حضور در معابر عمومی به ویژه ساعات عصرگاهی از اماکن مسقف عبور کنید و در فضای باز قرار

به گزارش کارگران کرمان:

به نقل از مدیریت ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، ابراهیم بابایی افزود: در صورت نداشتن کار ضروری در زمان وزش شدید باد از خانه خارج نشوید و در صورت حضور در معابر عمومی به ویژه ساعات عصرگاهی از اماکن مسقف عبور کنید و در فضای باز قرار نگیرند.

وی از شهروندان خواست از گرفتن عکس سلفی در طوفان، قرار گرفتن روی لبه بام‌ها و ارتفاعات در زمان وزش شدید باد خودداری کنند و اظهار داشت: همچین در صورت امکان، از تردد و پارک خودرو در مجاور درختان و ساختمان‌های نیمه ساز یا درحال ساخت جلوگیری شود چرا که امکان سقوط مصالح و شکستن درختان وجود دارد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ادامه داد: باتوجه به وزش طوفان شدید در استان احتمال از هم جدا شدن اتصالات دودکش ها و سقوط کلاهک دودکش‌ها به دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: به همه شهروندان توصیه می‌شود با بررسی دودکش‌های وسایل گرمایشی از خطر مسمومیت با گاز منواکسید کربن برای خود و خانواده جلوگیری کنند.

بابایی تصریح کرد: شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه ضمن حفظ خونسردی با شماره ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تماس بگیرند تا آتش نشانان برای کمک به آن‌ها اقدام کنند.

لینک کوتاه

برچسب ها