• تاریخ انتشار : شنبه 3 فوریه 2024 - 12:03
  • کد خبر : 18941
  • چاپ خبر

دهه‌ی فجر، دهه‌ی طلوع انقلاب است

به گزارش کارگران کرمان:رییس شورای اسلامی شهر کرمان در یکصد و سی و پنجمین نشست عمومی شورا ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی، گرامیداشت روز‌های سرنوشت‌ساز ملت ایران، از تاریخ ۱۲ تا ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ است. علیرضا نادری افزود: ۱۲

به گزارش کارگران کرمان:رییس شورای اسلامی شهر کرمان در یکصد و سی و پنجمین نشست عمومی شورا ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی، گرامیداشت روز‌های سرنوشت‌ساز ملت ایران، از تاریخ ۱۲ تا ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ است.

علیرضا نادری افزود: ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه، برای ملت ایران به‌یادماندنی است و هیچگاه از یاد نسل‌های ايرانی پاک نخواهد شد؛ روزی که رهبر کبیر انقلاب اسلامی پس از ۱۵ سال به میهن اسلامی بازگشتند و با هدایت‌های پیامبرگونه خود، نظام اسلامی را تشکیل دادند.

وی ادامه داد: دهه‌ی فجر، دهه‌ی طلوع انقلاب است و در واقع دهه‌ی فجر، مقطع رهایی ملت ایران از ظلم و ستم استبداد است.

نادری تصریح کرد:دهه فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام و‌ تجلی شکوهمند حماسه ملتی است که با انقلاب اسلامی خویش، برگ زرینی را در بیداری همه انسان‌های آزاده عالم گشودند و راه بیداری، استبداد و استکبار ستیزی را به گوش جهانیان رساندند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: طبق ضریب دولت ارزش معاملاتی باید ۱۴ درصد قیمت واقعی معاملاتی روز باشد، اما در املاک مسکونی این رقم هشت‌دهم و در تجاری چهاردهم درصد تعیین شده؛ بنابراین، کم‎شدن هزینه‎ها برای مردم به شدت رعایت شده است.

نادری افزود: بر این اساس نسبت به آنچه که باید در قانون باشد؛ در املاک تجاری ۴۰ برابر و در مسکونی  ۲۰ برابر به‌صورت کمتر در دفترچه معاملاتی شهرداری، محاسبه شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود