• تاریخ انتشار : دوشنبه 22 جولای 2024 - 15:47
  • کد خبر : 19237
  • چاپ خبر

دریافت گذرنامه بدون مراجعه حضوری به ادارات گذرنامه

به گزارش کارگران کرمان:سرهنگ حجت پورموسی، با اشاره به مراجعه متقاضیان جهت درخواست اربعین، اظهار داشت: به دلیل مراجعات مردمی به اداره گذرنامه کرمان که در چهارراه غزه قرار دارد در محدوده چهارراه غزه، خیابان معلم، تقاطع بهداری، خیابان عدالت و مسیر منتهی به میدان قرنی در این محدوده ترافیکی را شاهد هستیم. وی با

به گزارش کارگران کرمان:سرهنگ حجت پورموسی، با اشاره به مراجعه متقاضیان جهت درخواست اربعین، اظهار داشت: به دلیل مراجعات مردمی به اداره گذرنامه کرمان که در چهارراه غزه قرار دارد در محدوده چهارراه غزه، خیابان معلم، تقاطع بهداری، خیابان عدالت و مسیر منتهی به میدان قرنی در این محدوده ترافیکی را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه در آستانه آغاز همایش عظیم پیاده‌روی اربعین قرار داریم، گفت: به متقاضیان توصیه می‌شود دریافت گذرنامه جهت عزیمت به کربلای معلی در ایام اربعین را به روزهای پایانی موکول نکرده و از همین امروز اقدام کنند.

رئیس اداره فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمان با تاکید بر اینکه برای دریافت گذرنامه نیازی به مراجعه حضوری به ادارات گذرنامه نیست، ادامه داد: کسانی که برای نخستین بار قصد دریافت گذرنامه جلد قرمز که بین المللی بوده و صرفاً زیارتی نیست باید به دفاتر پلیس + 10 سراسر استان مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه تمام خدمات پلیس به صورت هوشمند و الکترونیک انجام می‌شود، گفت: متقاضیان می‌توانند از هم اکنون برای صدور گذرنامه جدید از طریق اپلیکیشن «پلیس من» به نشانی police-man.ir مراجعه کنند.

پورموسی با بیان اینکه افرادی که مهلت گذرنامه آنها به پایان رسیده برای صدور گذرنامه مجدد می‌توانند از طریق دفاتر پلیس +10 و اپلیکیشن «پلیس من» اقدام کنند، افزود: افرادی هم که گذرنامه عادی می‌خواهند صرفاً برای بار اول باید به دفاتر پلیس + 10 مراجعه کنند.

وی ادامه داد: متقاضیان صدور اولین گذرنامه زیارتی باید از طریق سامانه‌های مجازی و برنامه کاربردی «پلیس من» درخواست خود را ثبت کنند تا روند دریافت گذرنامه انجام شود، تاکید کرد: نیازی به مراجعه حضوری این افراد به ادارات گذرنامه نیست.

انتهای پیام/تسنیم

لینک کوتاه

برچسب ها