• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 جولای 2024 - 15:59
  • کد خبر : 19253
  • چاپ خبر

بهره برداری از ۲۶۲ واحد مسکونی و ۹۳ طرح اشتغال زایی در استان کرمان

به گزارش کارگران کرمان:علی اکبر دستجردی، معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان کرمان گفت: همزمان با سراسر کشور ۳۰ واحد مسکونی در جیرفت با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان که ۳ میلیارد تومان آن بلاعوض و باقی آن تسهیلات بانکی است در جیرفت تحویل مددجویان شد. وی افزود: همچنین ۹۳ از طرح

به گزارش کارگران کرمان:علی اکبر دستجردی، معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان کرمان گفت: همزمان با سراسر کشور ۳۰ واحد مسکونی در جیرفت با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان که ۳ میلیارد تومان آن بلاعوض و باقی آن تسهیلات بانکی است در جیرفت تحویل مددجویان شد.

وی افزود: همچنین ۹۳ از طرح اشتغال زایی مددجویان بهزیستی جیرفت نیز همزمان باسراسر کشور بهره برداری شد.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان کرمان همچنین از توزیع ۳۱۹ دستگاه اسپیلت با اعتبار ۴ میلیارد و ۷۸۵ میلیون تومان که ۵۰ درصد آن از سوی مددجویان و مابقی مبلغ به همت بهزیستی و با کمک خیران تامین شده است به افراد زیر پوشش در جیرفت خبر داد و گفت در مجموع و در استان کرمان ۴هزار اسپلیت به افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید با اعتباری بالغ بر ۷۸میلیاردتومان واگذار شده است.

وی بیان داشت: در مجموع و در استان کرمان بیش از ۵هزارو۶۰۰ طرح اشتغال زایی برای جامعه هدف طی امسال به بهره برداری رسید.

احمد بلند نظر، فرماندار جیرفت هم از اختصاص ۷ میلیارد تومان اعتبار به بهزیستی جیرفت خبر داد و گفت: توجه به مناسب سازی اماکن اداری و شهری، برای استفاده معلولان از اولویت‌های کاری دستگاه‌هامی باشد که شهرستان جیرفت در این زمینه پیشرفت‌های خوبی داشته است.

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود