• تاریخ انتشار : یکشنبه 11 آگوست 2024 - 15:59
  • کد خبر : 19361
  • چاپ خبر

خودروهای برقی ضرورت قطعی شهر کرمان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «کارگران کرمان» ظهر امروز محسن تویسرکانی ظهر امروز در آئین رونمایی از تاکسی‌های برقی در کرمان گفت: یکی از تحولاتی که به آن الزام دارم تحول در حوزه ناوگان عمومی است. وی ادامه داد: هرچه ناوگان عمومی پویا باشد در بخش ترافیکی مشکل کم‌تری داریم، از طرفی ناوگان عمومی از

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «کارگران کرمان» ظهر امروز محسن تویسرکانی ظهر امروز در آئین رونمایی از تاکسی‌های برقی در کرمان گفت: یکی از تحولاتی که به آن الزام دارم تحول در حوزه ناوگان عمومی است.

وی ادامه داد: هرچه ناوگان عمومی پویا باشد در بخش ترافیکی مشکل کم‌تری داریم، از طرفی ناوگان عمومی از جمله زیبایی‌های شهر محسوب می‌شود.

تویسرکانی افزود: صرف‌نظر از بحث زیست‌محیطی و استفاده از سوخت‌های فسیلی باید به این سمت برویم و شاهد اتفاقات خوبی در حوزه ناوگان عمومی باشیم.

شهردار کرمان عنوان کرد: راهی را پیش بردیم تا با توجه به شرایط پیش آمده و تسهیلات در این حوزه رانندگان تاکسی از این فرصت استثنایی بهره ببرند.

وی بیان کرد: طبیعی است که باید این کار توجیه اقتصادی داشته باشد تا همکاران ما در بخش ناوگان عمومی با انگیزه اقدام کنند از این‌رو تخفیف و تسهیلات قرض‌الحسنه درنظر گرفته شده اما با این‌حال حمایت دستگاه‌ها را می‌طلبد.

تویسرکانی به ایستگاه‌های شارژ اشاره کرد و گفت: اکنون ۱۰۰ دستگاه تاکسی آماده واگذاری است، حاضریم زمین را در اختیار بگذاریم تا ایستگاه‌های شارژ برق در آن تعبیه شود ضمن این‌که در این رابطه با چند هلدینگ اقتصادی نیز به توافق رسیده‌ایم.

انتهای پیام/طهماسبی

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود