• تاریخ انتشار : دوشنبه 9 سپتامبر 2024 - 18:50
  • کد خبر : 19542
  • چاپ خبر

در سال تحصیلی جدید کمبود معلم نداریم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «کارگران کرمان» رضا رضایی صبح امروز در آیین زنگ مانور بازگشایی مدارس استان کرمان که در محل دبیرستان دخترانه شاهد برگزار شد با بیان اینکه در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید قرار داریم و یکی از کارهای مهم آموزش و پرورش در این ایام، پروژه مهر است، اظهار داشت: این

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «کارگران کرمان» رضا رضایی صبح امروز در آیین زنگ مانور بازگشایی مدارس استان کرمان که در محل دبیرستان دخترانه شاهد برگزار شد با بیان اینکه در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید قرار داریم و یکی از کارهای مهم آموزش و پرورش در این ایام، پروژه مهر است، اظهار داشت: این پروژه ساماندهی نیروی انسانی و استانداردسازی فضاهای مورد نیاز آموزشی را شامل می‌شود‌.

وی از ثبت‌نام بیش از 97 درصد دانش‌آموزان استان کرمان خبر داد و گفت: برای سال تحصیلی جدید بیش از 750 هزار دانش‌آموز کرمانی در 6 هزار و 20 کدمدرسه مشغول به تحصیل می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه ساماندهی معلمان استان انجام شده است، بیان کرد: 43 هزار و 500 معلم استان کرمان برای سال تحصیلی جدید ساماندهی شده‌اند و 80 درصد ابلاغ همکاران ما زده شده است.

وی با بیان اینکه همان‌طور که سال گذشته کمبود معلم نداشتیم در سال تحصیلی جدید هم کمبودی نداریم و اگر کمبود معلمی در مدارس وجود داشته باشد کادر اداری باید کلاس را اداره کنند، تاکید کرد: واجب‌ترین و اساسی‌ترین کار ما تشکیل کلاس درس است و امیدواریم در روز اول مهرماه کلاسی بدون معلم نداشته باشیم.

رضایی با بیان اینکه در سه سال گذشته 502 مدرسه نیمه‌تمام را در استان کرمان تکمیل و افتتاح شده و کلنگ 119 مدرسه جدید به زمین زده شده است، عنوان کرد: برای سال تحصیلی جدید 69 مدرسه جدید به فضای آموزشی استان کرمان افزوده می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه 5 استخر شنا از مجموع هفت استخر در دست‌ساخت آموزش و پرورش استان تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: هشتاد و ششمین زمین چمن مصنوعی را هم در فضاهای آموزشی استان کرمان افتتاح کردیم.

وی با بیان اینکه قبول نداریم که استان کرمان بیشترین تعداد دانش‌آموز بازمانده از تحصیل را دارد، گفت: سال تحصیلی گذشته حدود سه هزار دانش‌آموز بازمانده از تحصیل استان را به کلاس درس بازگرداندیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود