• تاریخ انتشار : شنبه 5 اکتبر 2024 - 17:02
  • کد خبر : 19683
  • چاپ خبر

مطالبه گری حق مردم است / مدیری که نمی‌تواند پاسخگوی مردم باشد باید کنار برود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «کارگران کرمان» شهباز حسن پور نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در جمع اعضای شورای مردمی مطالبه گران استان کرمان گفت: مطالبه گری را حق مردم و پاسخگویی را وظیفه تمام مسئولان می‌دانم. او تصریح کرد: مطالبه گری باعث می‌شود تا مسئولان برای حل مشکلات مردم تلاش بیشتری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «کارگران کرمان» شهباز حسن پور نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در جمع اعضای شورای مردمی مطالبه گران استان کرمان گفت: مطالبه گری را حق مردم و پاسخگویی را وظیفه تمام مسئولان می‌دانم.

او تصریح کرد: مطالبه گری باعث می‌شود تا مسئولان برای حل مشکلات مردم تلاش بیشتری کنند.

حسن پور افزود: نمایندگان مجلس و مسئولان خادم مردم هستند و در هر جایگاهی باید پاسخگوی مردم و مشکلات باشند و مدیری که نمی‌تواند پاسخگوی مردم باشد و کار کند، باید کنار برود.

در این نشست مسائل و مشکلات مختلف از جمله مسائل کارگری، مشکلات زیرساخت شهری، مشکلات مدارس و سرویس مدارس، مسائل مربوط به آب شهری و روستایی، برق، گاز، معابر شهری، ترک فعل ادارات دولتی، مشکلات فرودگاه و راه آهن، مسائل مربوط به اتباع، از سوی شورای مردمی مطالبه گران استان کرمان مطرح گردید.

در این نشست همچنین مقرر گردید ۳ نفر از اعضا انجمن مطالبه گری کرمان به عنوان رابط با نماینده مردم کرمان و راور جهت پیگیری مداوم مسائل و مشکلات تا حصول نتیجه تعیین گردند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود