• تاریخ انتشار : شنبه 5 اکتبر 2024 - 17:16
  • کد خبر : 19695
  • چاپ خبر

ممنوعیت نصب تابلوهای تبلیغاتی در حریم راه‌ها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «کارگران کرمان»محسن کاظمی به آخرین وضعیت راه‌های استان پرداخت و عنوان کرد: بیش از یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر خط‌کشی در محورهای اصلی استان انجام شده است. وی عنوان کرد: نصب حدود ۳۷۰ متر جداول نیوجرسی، تعمیر و بهسازی ۲۶۰ متر تابلوهای راهنمایی جاده‌ای در ۶ ماه سال جاری در کرمان اجرا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «کارگران کرمان»محسن کاظمی به آخرین وضعیت راه‌های استان پرداخت و عنوان کرد: بیش از یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر خط‌کشی در محورهای اصلی استان انجام شده است.

وی عنوان کرد: نصب حدود ۳۷۰ متر جداول نیوجرسی، تعمیر و بهسازی ۲۶۰ متر تابلوهای راهنمایی جاده‌ای در ۶ ماه سال جاری در کرمان اجرا شده است.

معاون راهداری اداره‌کل حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: ۲ هزار و ۴۰۰ قطعه شبرنگ برش‌خورده و ۶ هزار و ۶۰۰ بازتاب چشم گربه‌ای نصب شده است و ۶ هزار متر شیار لرزاننده نیز در سطح شمال استان اجرا شد.

کاظمی افزود: بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ متر  گاردریل صدمه دیده تعمیر و برای استفاده مجدد بهسازی شدند، علاوه بر این  ۱۱۰ متر گاردریل جدید خریداری و نصب شده است  و ۵۵ شبکه تجهیزات ایمنی در محورهای استان نیز کرمان اجرا شده است.

وی اذعان کرد: طبق آئین‌نامه ایمنی راه‌های کشور نصب هرگونه تابلوی تبلیغاتی و… در حریم راه‌ها ممنوع است و در صورتی که صاحبان این نوع تابلوها نسبت به جمع‌آوری اقدام نکنند، ما توسط ادارت خود در شهرستان‌ها اقدام به حذف آن‌ها خواهیم کرد.

معاون راهداری اداره‌کل حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: در روزهای پایانی شهریورماه بیش از ۳۰ کیلومتر از مسیرهای اصلی شهرستان ارزوئیه پاک‌سازی شده‌ و این طرح ادامه‌دار خواهد بود.

کاظمی اذعان کرد: جهت خرید و نصب دستگاه‌های ردیاب ناوگان و دوربین‌های نظارت تصویری جاده‌ای نیز ۴۰۵ میلیارد ریال هزینه شد و در زمینه بهسازی تابلوهای پیام متغیر نیز مبلغ ۱۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی مدیرکل راهداری استان، خرید و نصب ۴۰ نمایشگر و سرور ذخیره اطلاعات مرکز مدیریت راه‌های استان نیز با اعتباری معادل ۷۵ میلیارد ریال صورت گرفته است.

انتهای خبر/ راه آرمان

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود