• تاریخ انتشار : یکشنبه 13 اکتبر 2024 - 16:48
  • کد خبر : 19750
  • چاپ خبر

نمایشگاه عکاسی شرکت کنندگان در جشنواره ملی « از سر »

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «کارگران کرمان» به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان محمود حیدری رییس بهزیستی رفسنجان با اعلام این خبرگفت : آثار بخش عکاسی هنرمندان این جشنواره از سراسر کشور درمحل نگارخانه آبانه به نمایش گذاشته شده و مورد استقبال عموم مردم، هنرمندان و هنردوستان واقع شد. وی با

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «کارگران کرمان» به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان محمود حیدری رییس بهزیستی رفسنجان با اعلام این خبرگفت : آثار بخش عکاسی هنرمندان این جشنواره از سراسر کشور درمحل نگارخانه آبانه به نمایش گذاشته شده و مورد استقبال عموم مردم، هنرمندان و هنردوستان واقع شد.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره نه تنها یک رویداد هنری بلکه دعوتی بود به همدلی و همبستگی ظهار داشت : امیدوارم نمایش این آثار توانسته باشد پیام محبت و احترام را به جامعه منتقل نموده و به نسل های آینده یادآوری شود که احترام به بزرگترها ،احترام به خودمان است.

شایان ذکر است شورای سالمندان رفسنجان به ریاست فرمانداری و دبیری بهزیستی پس از پژوهش های کارشناسان حوزه سالمندان در اداره بهزیستی و علوم پزشکی کمیته فرهنگ و هنر شورای سالمندان را تشکیل و بعد از چندین ماه فعالیت، به مناسبت هفته جهانی سالمندان تصمیم به برگزاری “جشنواره از سر” نمود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها