• تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 ژانویه 2020 - 12:31
  • کد خبر : 2600
  • چاپ خبر

کرمانی های همچنان درانتظار مراسم تدفین سردار دل ها

  به گزارش ” کارگران کرمان “با توجه به اینکه مسیر ۱۷ کیلومتری میدان آزادی تا گلزار شهدای کرمان مملو از جمعیت میلیونی تشییع کنندگان است، حرکت خودرو حمل شهدا با کندی بسیار مواجه شده است؛ بر همین اساس ستاد برگزاری مراسم، تدفین شهدا را لغو کرد. این خبر به طور رسمی از بلندگوهای گلزار

 

به گزارش ” کارگران کرمان “با توجه به اینکه مسیر ۱۷ کیلومتری میدان آزادی تا گلزار شهدای کرمان مملو از جمعیت میلیونی تشییع کنندگان است، حرکت خودرو حمل شهدا با کندی بسیار مواجه شده است؛ بر همین اساس ستاد برگزاری مراسم، تدفین شهدا را لغو کرد.

این خبر به طور رسمی از بلندگوهای گلزار شهدای کرمان اعلام شد؛ بر اساس این اعلام مراسم تدفین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید حسین پورجعفری امروز برگزار نمی شود.

مسئول کمیته تشییع پیکر شهید سلیمانی در توضیح این خبر گفت: با توجه به ازدحام جمعیت امکان خاکسپاری پیکر شهدا وجود ندارد و زمان مراسم خاکسپاری متعاقبا اعلام می‌شود.

وی توضیح داد: خودروی حامل پیکر شهیدان سلیمانی و پور جعفری در خیابان منتهی به گلزار شهدا و در مقابل گنبد جبلیه به دلیل ازدحام جمعیت متوقف و چون امکان انتقال پیکر شهدا به محل اصلی گلزار شهدا وجود نداشت مراسم لغو و به تاریخ دیگری موکول شد.

لینک کوتاه

برچسب ها