• تاریخ انتشار : شنبه 11 آوریل 2020 - 11:15
  • کد خبر : 2707
  • چاپ خبر
رئیس  انجمن صنفی کارگران ساختمانی:

سر بی کلاه کارگران ساختمانی از رفاه اجتماعی /از وضعیت بد معیشتی تا بیکاری کرونایی

در حالی که همه ساله مزایا و حقوق کارگران و سبد های معیشتی و حمایتی در حال تغییر و تحول است اما دستمزد کارگران ساختمانی و کارگران فصلی همیشه در نوسانات نزولی قرار دارد . وحید رضایی رئیس  انجمن صنفی کارگران ساختمانی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی “کارگران کرمان ” گفت :  در طول

در حالی که همه ساله مزایا و حقوق کارگران و سبد های معیشتی و حمایتی در حال تغییر و تحول است اما دستمزد کارگران ساختمانی و کارگران فصلی همیشه در نوسانات نزولی قرار دارد .

وحید رضایی رئیس  انجمن صنفی کارگران ساختمانی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی “کارگران کرمان ” گفت :  در طول مدت یک ماه از شیوع بیماری کرونا و راکد شدن ساخت و ساز ها تنها قشری است که بیش از هرکسی نیازمند کمک و حمایت های دولتی است ، در حالی که این عزیزان مداوم  منتظر کمک های حمایتی دولت همچون   وام بدون بهره معشیتی ،  سبد کالا ، بیمه بیکاری و غیره هستند و هر روز در فضای مجازی اخبار متفاوتی و بعضا خرسند کننده منتشر می شود اما  دولت هنوز اقدامی در این زمینه نداشته است .

وی با ابراز نگرانی از وضعیت بد معیشتی کارگران ساختمانی در استان کرمان اذعان کرد : این اقشار ضعیف وکم در آمد که بیش از هرقشری نیازمند کمک هستند اما تا کنون وعده های دولت در جهت کمک به کارگران ساختمانی محقق نشده است و تاکنون از سوی دولت بسته حمایتی به کار گران ساختمانی داده نشده است لذا درخواست داریم که دولت تسهیلاتی را که وعده داده است  را هرچه سریعتر عملی نماید .
وحید رضایی رئیس کانون صنفی کارگران ساختمانی اذعان کرد : از ستاد قرارگاه کرونا در استان کرمان تقاضای کمک  شده است تا مثل استان های دیگر که کمک های از قبیل تامین سبد کالا ماسک و مواد ضد عفونی را در اختیار کانون گذاشته اند یا به کارگرانی که مستاجربوده و کارگران میادین و چهارراه ها بوده اند،  بتوانیم کمک کنیم.

انتهای پیام /

 

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود