• تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آگوست 2020 - 10:05
  • کد خبر : 2923
  • چاپ خبر
همزمان با آغاز دهه امامت و عید سعید غدیر خم؛

50 زوج جوان صاحب جهیزیه اهدایی گل گهر شدند

  به گزارش “کارگران کرمان “ شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان در اقدامی انسان دوستانه در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی با حضور  برخی  از مسئولان شهرستان و مدیران این شرکت معدنی، هدایایی به افراد نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره بهزیستی اهدا کرد. روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت معدنی و

 

به گزارش “کارگران کرمان “ شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان در اقدامی انسان دوستانه در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی با حضور  برخی  از مسئولان شهرستان و مدیران این شرکت معدنی، هدایایی به افراد نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره بهزیستی اهدا کرد.

روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهرخبر داد: این هدایا که ۳۰ سری هدیه مختص به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و ۲۰ سری هدیه مختص نیازمندان تحت پوشش اداره بهزیستی تهیه شده بود،که شامل اقلامی نظیر یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، اتو، سرویس قابلمه، دیگ زودپز و… است .

وی در پایان خاطر نشان کرد: هدایای اهدایی این شرکت جمعا به ارزش ۱۰ میلیارد ریال بود که توسط شرکت گل‌گهر و در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و تلاش جهت ایجاد رفاه قابل قبول در میان نیازمندان با حضور تعدادی از مسئولان شهرستان به این عزیزان اهدا گردید.

انتهای پیام /طهماسبی

لینک کوتاه

برچسب ها