• تاریخ انتشار : دوشنبه 15 فوریه 2021 - 10:00
  • کد خبر : 3266
  • چاپ خبر
وضعیت شهرستان سیرجان از زرد به نارنجی

محدودیت‌ها اعمال می شود.

به گزارش کارگران کرمان سهراب بهاالدینی با اشاره به اینکه سیرجان در حال حاضر تنها شهر نارنجی استان است گفت: از امروز تا زمانی که وضعیت سیرجان نارنجی باشد، تالارهای پذیرایی، استخرهای شنا، سالن‌ها و باشگاه‌های ورزشی، چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها، آموزشگاه‌های موسیقی و زبان، مهدکودک‌ها، سینماها، گیم‌نت‌ها تعطیل می باشند. وی اظهار کرد: همچنین ادارات

به گزارش کارگران کرمان سهراب بهاالدینی با اشاره به اینکه سیرجان در حال حاضر تنها شهر نارنجی استان است گفت: از امروز تا زمانی که وضعیت سیرجان نارنجی باشد، تالارهای پذیرایی، استخرهای شنا، سالن‌ها و باشگاه‌های ورزشی، چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها، آموزشگاه‌های موسیقی و زبان، مهدکودک‌ها، سینماها، گیم‌نت‌ها تعطیل می باشند.

وی اظهار کرد: همچنین ادارات و دستگاه‌های دولتی و اجرایی به جز فرمانداری، بخشداری‌ها و حوزه سلامت، موظفند از حضور تنها دوسوم کارکنان خود بهره گیرند.

رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان ادامه داد: منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد نیز همچنان برقرار است و با جدیت پیگیری می شود.

بهاالدینی اظهار امیدواری کرد با رعایت بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی توسط همگان، وضعیت شیوع بیماری کرونا در سیرجان کاهش یابد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود