• تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 می 2021 - 5:34
  • کد خبر : 3444
  • چاپ خبر
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان؛

حضور نخبگان حوزه فرهنگ و هنر انتخابات را پر رنگ تر خواهد کرد

به گزارش “کارگران کرمان” محمدرضا علیزاده روز سه شنبه در نشست شورای معاونان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان افزود: یکی از توانمندی های حوزه فرهنگ و هنر استفاده از ظرفیت نخبگان این حوزه مهم و تاثیر گذار برای جلب مشارکت هرچه بیشتر مردم در انتخابات پیش رو است. وی با اشاره به

به گزارش “کارگران کرمان” محمدرضا علیزاده روز سه شنبه در نشست شورای معاونان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان افزود: یکی از توانمندی های حوزه فرهنگ و هنر استفاده از ظرفیت نخبگان این حوزه مهم و تاثیر گذار برای جلب مشارکت هرچه بیشتر مردم در انتخابات پیش رو است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری بیان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سه بخش رسانه، تبلیغات و چاپخانه‌ها، وظایف قانونی بر عهده دارد که باید این وظایف به نحو شایسته‌ای به انجام برسد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ادامه داد: اما وظیفه دیگر ما استفاده از ظرفیت نخبگانی حوزه فرهنگ و هنر برای مشارکت هرچه بیشتر مردم در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا است تا شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری باشیم.

علیزاده تاکید کرد: اهالی فرهنگ و هنر، هنرمندان و موثران فرهنگی در همه دوره های گذشته با حضور، همراهی و مشارکت خود، سهم قابل توجهی در ایجاد شور و رونق فضای انتخابات داشته اند.

وی تصریح کرد: در انتخابات پیش رو نیز با استفاده از توان و اثر گذاری اهالی و اصحاب فرهنگ و هنر می‌توان شور و نشاط انتخاباتی را در جامعه دو چندان کرد.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان در ۲۸خردادماه جاری برگزار می شود.

انتهای پیام /طهماسبی

لینک کوتاه

برچسب ها