• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 دسامبر 2021 - 12:02
  • کد خبر : 3650
  • چاپ خبر
در حاشیه بازدید مسئول بسیج کارگری از نیروگاه سیکل ترکیبی:

وجود بسیج کارگری باعث رشد و بالندگی واحد تولیدی می شود

به گزارش “کارگران کرمان “سید رو ح الله نیک خواه در گفتگو با خبرنگار ما به بازدید نیم روزه اش از کارخانه سیکل ترکیبی شیهد سلیمانی خبر داد و گفت: تعداد 400 نفر در سیکل ترکیبی به صورت مستقیم مشغول به کار هستند و همین امر موجب توجه ما به قشر کارگر در این واحد

به گزارش “کارگران کرمان “سید رو ح الله نیک خواه در گفتگو با خبرنگار ما به بازدید نیم روزه اش از کارخانه سیکل ترکیبی شیهد سلیمانی خبر داد و گفت: تعداد 400 نفر در سیکل ترکیبی به صورت مستقیم مشغول به کار هستند و همین امر موجب توجه ما به قشر کارگر در این واحد تولیدی است در حال حاضر وضعیت تولیدات برق خوب است و هرچه تولید می شود وارد فاز مصرف می شوند.

وی به صحبت های مدیر نیروگاه اشاره کرد و گفت: مهندس بحرالعلوم فردی خوش فکر و با روحیه بالای مقاومت و جهاد است که امادگی اجرای همه طرح های بسیج را در این واحد تولیدی دارد زیرا عقیده دارد که بسیج باعث رشد و بالندگی واحد تولیدی می شود.

مهندس بحرالعلوم تاکید کرده است: معیشت کارکنان را با تمام قدرت پیگیری کرده و در خصوص معنویت افزایی بر قشر کارگری، کارمندان، فرزندان و اماده اجرایی نمودن طرح های تربیتی صالحین درسطح  نیروگاه هستیم.

وی عنوان کرد: شیفت های ایثار در این واحد به صورت پایلوت برگزار می شوند و درامد حاصل از این تولید مازاد به خانواده های نیازمند اهدا می شود .

سید روح الله نیکخواه مهندس بحرالعلوم را فردی با تفکر بسیجی در عرصه کار و تولید دانست و گفت: در این نیروگاه  کار جهادی انجام شده را  نشان از ظرفیت بالای روحیه اقتصادی وی می بینیم و توجهی که به کارگران دارد هم قابل لمس است.

وی ادامه داد: آموزش تربیتی صالحین در بحث کارخانجات و معادن یک حرکت تربیتی در بحث گسترش فرهنگ ایثار و جهاد در راه خدا است که با راه اندازی گروه های صالحین دراین بخش به واسطه جامعه  مخاطبینی که دارند و حتی فرزندان و خانواده های آنها را شامل می شود .

نیکخواه افزود: در جهت معنویت افزایی در مباحث امروز و مشکلات اقتصادی که درسطح استان وجود دارد اگر مشکلات اعتقادی را حل کنیم دربستری که باید وجدان کاری داشته باشیم بی شک رفع می شوند، و مشکلات اصلی در واحد های تولیدی با وجود بصیرت افزایی کارگران و خانواده های آنها سبب افزایش معنویت شده و موجبات اجرای فرهنگ کار با اصول اسلامی ایرانی فراهم می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: اجرای طرح های بسیج در سطح کارخانه ها بسیار موفقیت امیز بوده است زیرا این طرح ها باعث رشد و بالندگی شده است، این حرکت های معنوی درقالب گروه های جهادی مشکل گشای جامعه کنونی و رفع مشکلات اقتصادی است .

 

انتهای پیام/ طهماسبی

لینک کوتاه

برچسب ها