• تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 ژوئن 2023 - 18:12
  • کد خبر : 17858
  • چاپ خبر

شهروندان در مسافرت‌های پایان هفته بازگشت خود را مدیریت کنند

به گزارش کارگران کرمان:سرهنگ رضایی با اشاره به تعطیلات پیش رو از رانندگان و سرنشینان خودرو‌ها خواست: تردد‌های جاده‌ای خود را مدیرت کرده و سفر امنی را برای خود و دیگران رقم بزنند. او با اشاره به افزایش تردد‌های جاده‌ای افزود: پلیس راه با بهره گیری از تجارب گذشته پیش بینی‌های لازم را برای انضباط بخشی ترافیکی انجام داده

به گزارش کارگران کرمان:سرهنگ رضایی با اشاره به تعطیلات پیش رو از رانندگان و سرنشینان خودرو‌ها خواست: تردد‌های جاده‌ای خود را مدیرت کرده و سفر امنی را برای خود و دیگران رقم بزنند.

او با اشاره به افزایش تردد‌های جاده‌ای افزود: پلیس راه با بهره گیری از تجارب گذشته پیش بینی‌های لازم را برای انضباط بخشی ترافیکی انجام داده و مهمترین خواسته از رانندگان و سرنشینان خودروها، رعایت قوانین رانندگی، تردد با سرعت مطمئنه، پرهیز از رفتار‌های مخاطره آمیز در رانندگی و بستن کمربند ایمنی توسطه همه سرنشینان است.

رئیس پلیس راه شمال استان برنامه ریزی برای سفر، مشخص کردن مسیر مقصد، آشنایی با جاده و تعیین محل استراحت بین جاده‌ای را از ملزومات یک سفر ایمن برشمرد و گفت: پلیس راه با حضور بی وقفه و نظارت بر ناوگان مسافربری به صورت محسوس و نامحسوس برای انضباط بخشی ترافیکی تلاش خواهد کرد و از همگان می‌خواهیم با رعایت دقیق احتیاط به تامین امنیت سفر‌ها کمک کنند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود