• تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 جولای 2023 - 11:48
  • کد خبر : 17939
  • چاپ خبر

مشارکت ۳۷۰ نفری کارکنان دولت در مسابقات مینی فوتبال کشور

به گزارش کارگران کرمان:حمید شیردل دبیر هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان هدف از برگزاری این مسابقات را افزایش و توسعه ورزش کارکنان دولت و جذب اعتبارات ملی؛ کمک به توسعه ظرفیت های گردشکری و فرهنگی و ترغیب و تشویق مردم به ورزش عنوان کرد. وی با اشاره به اینکه این مسابقات با ابلاغ وزارت ورزش

به گزارش کارگران کرمان:حمید شیردل دبیر هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان هدف از برگزاری این مسابقات را افزایش و توسعه ورزش کارکنان دولت و جذب اعتبارات ملی؛ کمک به توسعه ظرفیت های گردشکری و فرهنگی و ترغیب و تشویق مردم به ورزش عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات با ابلاغ وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش‌های همگانی به هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان در دستور کار این هیئت قرار گرفت؛ اظهار داشت: در این مسابقات ۲۵ تیم از سراسر کشور که تیم‌های اول مسابقات کارکنان دولت استان‌ها بودند؛ شرکت کردند و ۴۰۰ نفر در این رویداد از مربی، بازیکن، سرپرست و عوامل اجرایی مشارکت داشتند.

ایشان با اعلام اینکه تابستان گرمی را پشت سر می‌گذاریم ؛تصریح کرد: انتخاب شهر زیبا و گردشگری ماهان برای میزبانی این مسابقات به دلیل داشتن شرایط آب و هوایی مناسب و ظرفیت‌های بالای گردشگری، فرهنگی و تاریخی این شهر بود.

شیردل با اشاره به اینکه در برگزاری رویدادهای بزرگ همکاری عوامل و دستگاه‌های مختلف موجب موفقیت می‌شود ؛خاطرنشان ساخت:هیات فوتبال ماهان در کنار هیات ورزش های همگانی استان جانانه تلاش کرد و بحث زمین‌های چمن ، مسائل فنی ، تجهیزات و داوری مسابقات با تلاش و همکاری هیات فوتبال ماهان انجام شد.

مهندس شیردل با قدردانی از همکاری های بخشداری،شورای اسلامی شهر، شهرداری،میراث فرهنگی،کمیته امداد، آموزش و پرورش و دانشگاه هایتک ابراز داشت: در بحث اسکان این تعداد شرکت کننده در ماهان محدودیت داشتیم که با پیگیری پروفسور زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی دانشگاه هایتک ماهان با ما همکاری کرد و بحث اسکان را ساماندهی کردیم.

افزودنی است این‌ مسابقات با ۲۵ تیم شرکت کننده از سراسر کشور در ۸ گروه در جدول دوره ای حذفی در شهر ماهان در حال برگزاری می باشد.

 

لینک کوتاه

برچسب ها