• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 20 جولای 2023 - 8:18
  • کد خبر : 18014
  • چاپ خبر

برپایی نماز جماعت با شکوه در مدارس، معیار اصلی عملکرد مدیران است

به گزارش کارگران کرمان: به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش راین، سید اصغر سادات حسینی گفت: یکی از اولویت‌های محوری حوزه پرورشی برپایی نماز جماعت اول وقت در مدارس است. وی تأکید کرد: باید معیار اصلی عملکرد مدیران برپایی نماز جماعت در مدارس باشد و باید برنامه های اثر بخشی را اجرا

به گزارش کارگران کرمان:

به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش راین، سید اصغر سادات حسینی گفت: یکی از اولویت‌های محوری حوزه پرورشی برپایی نماز جماعت اول وقت در مدارس است.

وی تأکید کرد: باید معیار اصلی عملکرد مدیران برپایی نماز جماعت در مدارس باشد و باید برنامه های اثر بخشی را اجرا کنیم تا دانش آموزان جذب نماز شوند.

سادات حسینی با اشاره به لزوم برگزاری فریضه نماز جماعت در مدارس اظهار کرد: مثلث خانه، مدرسه و مسجد نقش مهمی در ارتقای فرهنگ نمازخوانی و همگرایی بیشتر اولیای مدرسه با دانش آموزان در تعمیق فرهنگ قرآنی دارد.

مدیر موسسه قرآنی تسنیم نیز در این گردهمایی با بیان اهمیت کار پرورشی و ویژگی های معاون پرورشی به تشریح شیوه های برقراری ارتباط با مخاطبان پرداخت.

گفتنی است در این گردهمایی دو روزه طرح ها و برنامه های حوزه پرورشی و تربیت بدنی مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

بر پایه این گزارش: گردهمایی معاونان پرورشی و تربیت بدنی ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان در اردوگاه دانش آموزی منطقه راین برگزار شد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود