• تاریخ انتشار : شنبه 22 جولای 2023 - 16:18
  • کد خبر : 18041
  • چاپ خبر

ماهانه ۴۰۰ گردشگر از قنات گوهرریز جوپار بازدید می‌کنند

به گزارش کارگران کرمان: امین ماهانی گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون هزار گردشگر در قالب ۱۶ تور از این قنات جهانی دیدن کرده‌اند و امیدواریم بتوانیم با برنامه‌های مختلف بر تعداد این علاقمندان بیافزاییم. مدیر پایگاه میراث جهانی قنات گوهرریز جوپار افزود: شهر ییلاقی جوپار در کنار قنات گوهریز دارای جاذبه‌های طبیعی و مذهبی هم است که

به گزارش کارگران کرمان: امین ماهانی گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون هزار گردشگر در قالب ۱۶ تور از این قنات جهانی دیدن کرده‌اند و امیدواریم بتوانیم با برنامه‌های مختلف بر تعداد این علاقمندان بیافزاییم.

مدیر پایگاه میراث جهانی قنات گوهرریز جوپار افزود: شهر ییلاقی جوپار در کنار قنات گوهریز دارای جاذبه‌های طبیعی و مذهبی هم است که گردشگران می‌توانند با برنامه‌ریزی مناسب از این جاذبه‌ها دیدن کنند.

او در ادامه به برگزاری دومین نشست از مجموعه دورهمی‌های بازار عزیز توسط دوستداران میراث‌فرهنگی اشاره و گفت: نشست این هفته که در خصوص قنات و سنت‌های تاریخی آن است، روز سه‌شنبه ۳ مرداد‌ماه جاری در خانه تاریخی اعظمی برگزار می‌شود که از علاقمندان دعوت می‌شود در این نشست تخصصی حضور داشته باشند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود