• تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 نوامبر 2023 - 15:57
  • کد خبر : 18572
  • چاپ خبر

نرخ دوم گاز مایع در کرمان اعلام شد

به گزارش کارگران کرمان:سیدباقر نورالدینی در این باره اظهار کرد: آن دسته از مصرف‌کنندگانی که از گاز طبیعی بی‌بهره و مشمول دریافت گاز مایع یارانه‌ای هستند، همچنان می‌توانند مانند گذشته گاز مایع موردنیاز خود را با نرخ یارانه‌ای و بدون تغییر قیمت دریافت کنند. وی افزود: مشمولان دریافت گاز مایع خانوارهایی هستند که از نعمت

به گزارش کارگران کرمان:سیدباقر نورالدینی در این باره اظهار کرد: آن دسته از مصرف‌کنندگانی که از گاز طبیعی بی‌بهره و مشمول دریافت گاز مایع یارانه‌ای هستند، همچنان می‌توانند مانند گذشته گاز مایع موردنیاز خود را با نرخ یارانه‌ای و بدون تغییر قیمت دریافت کنند.

وی افزود: مشمولان دریافت گاز مایع خانوارهایی هستند که از نعمت گاز طبیعی بی‌بهره هستند و دولت مکلف است گاز مایع مورد نیاز این خانوارها را با نرخ یارانه‌ای تامین کند.

نورالدینی بیان کرد: هم‌اکنون گاز مایع مصرفی در کشور به‌صورت الکترونیکی و از طریق سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) و با تراکنش بانکی توزیع می‌شود و طبق قانون بودجه ۱۴۰۲ مکلف به توزیع الکترونیکی گاز مایع در استان هستیم.

مدیر شرکت نفت منطقه کرمان ادامه داد: برخی از مصرف‌کنندگان تاکنون نتوانسته‌اند ثبت‌نام خود را در این سامانه کامل کنند که می‌بایست هر چه سریع‌تر با مراجعه به سامانه سدف، نسبت به ثبت‌نام و درخواست گاز مایع مورد نیاز خود اقدام کنند.

وی هدف از اجرای این طرح را اجرای هر چه شفاف‌تر توزیع گاز مایع در بخش یارانه‌ای و غیریارانه‌ای و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت در کشور اعلام کرد و گفت: به‌منظور اجرای سیاست‌های دولت مردمی و ایجاد شفافیت مالی، سوخت مصرفی مصرف‌کنندگانی که مشمول دریافت گاز مایع یارانه‌ای نیستند را بر اساس نرخ فوب خلیج‌فارس که به صورت ماهانه اعلام می‌شود، توزیع خواهیم کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها