• تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 دسامبر 2023 - 15:56
  • کد خبر : 18680
  • چاپ خبر

تنبیه بدنی دانش آموزان به هر شکل در مدارس ممنوع است

به گزارش کارگران کرمان:رضا رضایی گفت: استفاده از ظرفیت ائمه جمعه در مدارس با توجه با توافق صورت گرفته با شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و تقویت تعاملات بین دستگاهی باید مدنظر قرار گیرد. وی افزود: نظارت دقیق بر عملکرد مدیران مدارس و کارکنان زیر مجموعه، توجیه مدیران مدارس در رابطه با ماموریت های محوله،

به گزارش کارگران کرمان:رضا رضایی گفت: استفاده از ظرفیت ائمه جمعه در مدارس با توجه با توافق صورت گرفته با شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و تقویت تعاملات بین دستگاهی باید مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: نظارت دقیق بر عملکرد مدیران مدارس و کارکنان زیر مجموعه، توجیه مدیران مدارس در رابطه با ماموریت های محوله، تکریم ارباب رجوع، پیگیری موضوع حجاب و عفاف و توجیه مدیران مدارس در این رابطه ضروری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: برنامه ریزی برای اردوهای راهیان مکتب شهید سلیمانی و اجرای طرح لاله های روشن با رویکرد برگزاری یادواره های شهدا نقش مهمی در آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

رضایی با بیان اینکه استفاده شخصی از وسایل دولتی ممنوع است، گفت: در زمینه توزیع و نقل و انتقال نیرو باید عدالت رعایت شود، نظارت بر امتحانات و سالن های امتحان نهایی هم ضروری است.

بر پایه این گزارش، گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان در مرکز آموزشی-رفاهی شهرستان جیرفت در حال برگزاری است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود