• تاریخ انتشار : جمعه 2 فوریه 2024 - 16:14
  • کد خبر : 18918
  • چاپ خبر

اشتغال‌زایی برای بیش‌از ۳۰ خانواده با اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی

به گزارش کارگران کرمان:انیس سیستانی، بانوی فعال بسیجی درخصوص فعالیت‌های خود در حوزه خانواده و اسلام ابراز کرد: تاکنون دو کتاب به نام‌‌های زبان‌سرخ و صلاة‌صبح را تألیف کرده‌ام و کتاب دم‌مسیحایی نیز درحال ویراستاری است که در آينده‌ای نزدیک چاپ خواهد شد. وی به دیگر فعالیت‌های خود اشاره کرد و افزود: برنامه‌های چون جلسات

به گزارش کارگران کرمان:انیس سیستانی، بانوی فعال بسیجی درخصوص فعالیت‌های خود در حوزه خانواده و اسلام ابراز کرد: تاکنون دو کتاب به نام‌‌های زبان‌سرخ و صلاة‌صبح را تألیف کرده‌ام و کتاب دم‌مسیحایی نیز درحال ویراستاری است که در آينده‌ای نزدیک چاپ خواهد شد.

وی به دیگر فعالیت‌های خود اشاره کرد و افزود: برنامه‌های چون جلسات سبک‌زندگی برای مادران و فرزندان، انواع کلاس‌های تقویتی برای دانش‌آموزان برگزار کرده‌ایم که در این زمینه همکاری بسیار زیادی با آموزش و پرورش و مسجد برقرار کرده‌ایم که به حول‌ و قوه‌الهی بازخوردهای بسیار خوبی در این زمینه دریافت کرده‌ایم.
وی در ادامه حجاب را ارثیه حضرت‌ مادر دانست و تصریح کرد: فعالیت با حجاب به نوعی مصونیت است و در جلساتی که با حجاب حضور پیدا می‌کنم، بسياری از آقایان با مرزهای فرهنگی و مذهبی را رعایت می‌کنند نه از صحبت کردن آنان با من متفاوت است که جای بسی خرسندی دارد و این‌گونه بیشتر به حجاب خود افتخار می‌کنم.
سیستانی ابراز کرد: در آینده‌ای نزدیک نمایشگاه عفاف و حجاب و عرضه محصولات ایرانی‌ اسلامی را خواهیم داشت که گام مهمی در راستای جهاد‌ تبیین و فرموده‌های رهبر‌معظم‌انقلاب خواهد بود.
وی در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از همسر و خانواده خود تصریح کرد: لازم است از حمایت‌های بی‌دریغ خانواده خود تشکر داشته‌ باشم چرا که اگر حمایت‌ها‌، صبر و شکیبایی آنان نبود من هیچ‌وقت به این مرحله از زندگی دست نمی‌یافتم و خدا را شاکرم که توانستم قدمی کوچک در راستای افزایش علم و فرهنگ جامعه بر‌دارم.
وی در ادامه به دیگر فعالیت خود در راستای اقتصاد‌ مقاومتی اشاره کرد و افزود: طرح‌ اقتصاد‌ مقاومتی را محوریت اشتغال و کارآفرینی بانوان کرمانی در دستور کار قرار داده‌ایم که بانوان پس از فراگیری آموزش‌‌‌های لازم در حوزه‌هایی مثل خیاطی، پته‌دوزی و فیروزه‌کوبی در منزل مشغول به کار می‌شوند و در کنار کار منزل و امر مهم تربیت‌ فرزند و نسل‌ آینده در اوقات فراغت خود به این امور مشغول شده و سبب درآمدزایی برای خود و خانواده می‌شوند که تاکنون‌ ۳۰ خانواده از این طریق به توانمندسازی رسیده‌اند و کمک بزرگی به جامعه شده‌است.
سیستانی به دیگر فعالیت‌های خود اشاره و خاطرنشان کرد: با گروه‌ جهادی شهید‌ یوسف‌الهی همکاری می‌کنم که به‌طور رسمی مجوزهای لازم را اخذ کرده‌ است و در زمینه تهیه دارو، جهیزیه و درمان با استفاده از صندوق گروه‌ جهادی فعال است که تاکنون بیش از ۶۰۰ میلیون‌ تومان وام بدون سود به افراد واجد شرایط اهدا کرده‌ است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه

برچسب ها