• تاریخ انتشار : یکشنبه 15 سپتامبر 2024 - 21:02
  • کد خبر : 19599
  • چاپ خبر

اهدای یک‌هزار و ۲۰۰ بسته کمک‌آموزشی به دانش‌آموزان نیازمند در کرمان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «کارگران کرمان» و به نقل از روابط عمومی دادگستری، در آستانه آغاز سال تحصیلی، یک هزار و ۲۰۰ بسته کمک‌آموزشی شامل کیف مدرسه به همراه لوازم‌تحریر، به ارزش تقریبی ۹ میلیارد ریال بین دانش‌آموزان خانواده‌های زندانیان نیازمند در استان کرمان توزیع شد. حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری کرمان در

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «کارگران کرمان» و به نقل از روابط عمومی دادگستری، در آستانه آغاز سال تحصیلی، یک هزار و ۲۰۰ بسته کمک‌آموزشی شامل کیف مدرسه به همراه لوازم‌تحریر، به ارزش تقریبی ۹ میلیارد ریال بین دانش‌آموزان خانواده‌های زندانیان نیازمند در استان کرمان توزیع شد.

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری کرمان در جریان اهدای این بسته‌ها، گفت: در این مراسم در شهر کرمان ۷۰۰ بسته و به‌صورت همزمان در جنوب و شرق استان نیز با کمک خیران ۵۰۰ بسته بین دانش‌آموزان نیازمند اهدا می‌شود.

رئیس شورای قضایی استان کرمان ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیرکل زندان و انجمن حمایت از زندانیان استان کرمان، افزود: مسائل فرهنگی و آموزشی خانواده‌های زندانیان همواره مورد توجه انجمن حمایت و بنیاد تعاون زندان قرار دارد.

وی ادامه داد: هدف از کمک به دانش‌آموزان خانواده‌های زندانیان این است که آنها بتوانند در شرایط خوب و آبرومندانه از نعمت سواد‌آموزی بهره‌مند شوند و عدم حضور سرپرست خانواده در بین خانواده مانع از تحصیل آنها نشود. ما پیگیری می‌کنیم تا این کودکان از تحصیل بازنمانند.

حجت‌الاسلام حمیدی، اظهار کرد: برخی از خانواده‌های زندانیان دچار فقر اقتصادی هستند و باید حاکمیت به‌گونه‌ای عمل کند که فقر اقتصادی آنها به فقر فرهنگی و آموزشی منجر نشود زیرا در این بین دانش‌آموزان با استعدادی هستند که می‌توانند در آینده کشور تأثیرگذار باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود