• تاریخ انتشار : سه‌شنبه 17 نوامبر 2020 - 16:45
  • کد خبر : 3089
  • چاپ خبر
مردم ما به ویژه جوانان امنیت امروز خود را مدیون سردا سلیمانی و شهدایی همچون صیاد شیرازی و… می‌دانند.

نیروهای مسلح دیواری ضد عبور در مقابل دشمنان

در حوزه تحریم تنها جایی که لطمه نخورد نیروهای مسلح بودند که در این شرایط ایستادند و در مرزها به صورت دژی مستحکم در مقابل دشمنان تبدیل شدند.   به گزارش کارگران کرمان  ، سردار حسین معروفی صبح شنبه در دیدار با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش بیان داشت: خدا را شاکریم که نیروهای مسلح

در حوزه تحریم تنها جایی که لطمه نخورد نیروهای مسلح بودند که در این شرایط ایستادند و در مرزها به صورت دژی مستحکم در مقابل دشمنان تبدیل شدند.

 

به گزارش کارگران کرمان  ، سردار حسین معروفی صبح شنبه در دیدار با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش بیان داشت: خدا را شاکریم که نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی به عنوان نیروهایی مکتبی، مردمی و انقلابی هستند که شاخصه بزرگشان در کنار سایر مشخصه‌ها داشتن فرمانده‌ای واحد است که حجت خداست.

وی با بیان اینکه سپاه و ارتش مأموریت‌های مشخص، به روز و دقیقی در همه عرصه‌ها دفاعی، نظامی، امنیتی و … به ویژه در توانمندی نیروهای مسلح به عهده دارند، افزود: مأموریت مشخص، به روز و دقیقی برای ارتش و سپاه در همه عرصه‌های به ویژه در زمینه توانمندی نیروهای مسلح وجود دارد که بزرگ‌ترین عامل بازدارندگی دشمنان در برابر ملت ایران است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: دو مجموعه ارتش و سپاه در این حوزه رقابتی سازنده با هم دارند، رقابتی که نتیجه آن پیشرفت و سربلندی نظام است و همه خرسندیم از موفقیت در حوزه‌های فناوری ارتش و سپاه که جای خوشحالی دارد.

سردار معروفی در ادامه فرمودند: در حوزه تحریم تنها جایی که لطمه نخورد نیروهای مسلح بودند که در این شرایط ایستادند و اقتدار نظام را حفظ کردند و در مرزها به صورت دژی مستحکم در مقابل دشمنان در آمده اند.

انسجام در نیروهای مسلح الگویی برای کشور است اما متأسفانه سیستم اجرایی کشور این الگو را سر منشأ کارهای خود قرار نمی‌دهد، نگاه ما سیاسی نیست بلکه انقلابی، ولایی و مردمی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان یادآور شد: نیروهای مسلح به ویژه سپاه و ارتش اقتدار نظام را در حوزه دفاعی نشان می‌دهند، سپاه در کنار ارتش است و ذره‌ای احساس جدایی ندارند، ارتش خانه ماست سپاه هم خانه شماست، آبروی ارتش و سپاه یکی است و هر کدام سرمان بالا باشد سر نظام بالا خواهد بود ما یک خانواده هستیم و آبروی همدیگر را باید حفظ کنیم.

ایشان فرمودند: رزمایش‌های مشترک سپاه و ارتش پیام بزرگی به دنیا و کشورهای منطقه و کشورهای عربی دارد، خدا را شاکریم که امروز مجموعه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران سربلند است و مقبولیت سازمانی و مردمی دارد ضمن اینکه مهمترین موضوع برای مردم امنیت است.

 

مردم ما به ویژه جوانان امنیت امروز خود را مدیون سردا سلیمانی و شهدایی همچون صیاد شیرازی و… می‌دانند.

لینک کوتاه

برچسب ها