• تاریخ انتشار : دوشنبه 11 ژانویه 2021 - 7:19
  • کد خبر : 3215
  • چاپ خبر
مدیر  اجتماعی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان خبر داد؛

ساخت 200 هزار واحد مسکونی برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی

مدیر اجتماعی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان  در گفتگو با کارگران کرمان ، گفت: 14 هزار و 685 کارگر متقاضی مسکن در طرح اقدام ملی مسکن تاکنون در این استان ثبت نام کرده‌اند. علی سلیمانی افزود: بر اساس تفاهم نامه مشترک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت راه و شهرسازی،

مدیر اجتماعی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان  در گفتگو با کارگران کرمان ، گفت: 14 هزار و 685 کارگر متقاضی مسکن در طرح اقدام ملی مسکن تاکنون در این استان ثبت نام کرده‌اند.

علی سلیمانی افزود: بر اساس تفاهم نامه مشترک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت راه و شهرسازی، مقرر شده ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران، زنان سرپرست خانوار، بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در کشور ایجاد شود.

مدیر  اجتماعی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان افزود : از مجموع 14 هزار و 685  نفر متقاضی این طرح در استان کرمان ، ۲۷۵ نفر زنان سرپرست خانواده و ۱۰۶۲ نفر از آنها کارگران بین دهک های  ۱ تا ۳ جامعه می باشند.

علی سلیمانی  اظهار کرد:  مهلت واریز اولیه و تکمیل موجودی تا پنج دی ماه جاری بوده اما بر اساس مذاکرات به عمل آمده با مسکن و شهرسازی، این تاریخ برای گروه‌های هدف تا پایان دی ماه جاری تمدید شد.

وی گفت : افراد جامانده از ثبت نام و افرادی که تا ۵ دی ماه نتوانسته اند آورده اولیه خود را واریز نمایند می توانند تا پایان دی ماه جهت ثبت نام،تکمیل موجودی و افتتاح حساب به سایت www.tem.mrud.ir مراجعه نمایند .

انتهای پیام /طهماسبی

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود