• تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 ژانویه 2021 - 13:30
  • کد خبر : 3243
  • چاپ خبر
سرپرست گروه صنعتی بارز؛

افزایش 30 تن ظرفیت تولید کارخانە بارز کرمان / هدفمان تمرکز بر تولید است درگیر حواشی نمی شویم/ سود خالص تولید به 700 میلیارد تومان رسیده است

به گزارش” کارگران کرمان “ علی اکبر مشرفی ضمن تکذیب دستگیری خویش از سوی هر نهادی، از افزایش تولید 30 تنی کارخانە بارز کرمان در روز تا پایان سال جاری خبر داد و از بد اخلاقی رسانه ایی در مورد خویش گلایه کرد. ویروس منحوس کرونا نزدیک به یک سال است که کشور ایران را

به گزارش” کارگران کرمان “ علی اکبر مشرفی ضمن تکذیب دستگیری خویش از سوی هر نهادی، از افزایش تولید 30 تنی کارخانە بارز کرمان در روز تا پایان سال جاری خبر داد و از بد اخلاقی رسانه ایی در مورد خویش گلایه کرد.

ویروس منحوس کرونا نزدیک به یک سال است که کشور ایران را میزبان خود ساخته است تاکنون قربانیان زیادی را به وجود آورده است و مسئولین زیادی همچون مردم درگیر این بیماری شده اند یکی از مدیران برتر استان که نزدیک به 20 سال است چرخ تولید بر دوش توانمندش در حرکت است نیزاز این قائه مثتسنی نشد
علی اکبری مشرفی مدیر عامل و سرپرست گروه صنعتی بارز دو ماه درگیر بیماری کرونا شد و به تازگی بعد از تحمل سختی بسیار از بستر بیماری رها شده است .
هنوز از زمان بازگشت وی به عرصه کار و تولید زمان زیادی نگذشته است که درخواست دکتر از این مدیر توانمند مبنی بر عدم فعالیت های شدید فیزیکی و مسافرت های طولانی مدت برای وی دردسر ساز شده است
علی اکبر مشرفی ساعاتی پیش در نشستی خبری با خبرنگاران استان در خصوص حواشی مطرح شده در خصوص گروه صنعتی بارز و شخص وی، گفت : دکتر از بنده خواست که برای تقویت سیستم ایمنی بدن از کارهای سخت ، پر استرس و مسافرت های طولانی مدت فاصله بگیرم زیرا با یکبار دیگر مبتلا شدن به بیماری جان خود را از دست خواهم داد .
وی ادامه داد: طبق نظر پزشک از هیئت مدیره خواستیم که برای مدیریت تهران فردی را مشخص کنند و بنده فقط در کرمان به فعالیت ادامه دهم زیرا عملا توان مسافرت و نشستن در هواپیما برای بدن من قابل تحمل نیست و هنوز این امر از سوی هیئت مدیره نیز تصویب نشده است .
مشرفی با بیان اینکه دعای خیر خانواده بارز موجبات سلامتی مرا فراهم کرد، گفت: با اینکه سلامتی جسمی خود را اندکی به دست آورده ام اما حواشی که برای بنده به علت غیبت 2 ماهه ام ایجاد شد بسیار سخت تر از بیماری بود چرا که گروه موفق صنعتی بارز که نامی خوش دارد را برای بدنامی آماده می کند.
سرپرست گروه صنعتی بارز با بیان اینکه هنوز در سمت خود ابقا هستم، گفت: طرفدار برخورد با فساد هستیم و از قوه قضائیه که به این امر ورود کرده است نیز سپاسگذاریم، اما خطای دو نفر از مدیران فروش که قبلا هم از مقامشان کنار گذاشته شده بودند و نزدیک به یک سال تحقیق در باره آنان در حال انجام است نباید یک سیستم با 5 هزار پرسنل را تحت و شعاع قرار دهد .
وی افزود: خطای دو نفر که در زمان تصدی مدیر عامل قبلی گروه صنعتی بارز رخ داده است هیچ ارتباطی با وضعیت کنونی کارخانه لاستیک بارز کرمان ندارد.
علی اکبر مشرفی در خصوص جهش تولید در این واحد صنعتی، گفت: درسال 98 نزدیک به 180 میلیارد تومان سود حاصل از تولید داشته ایم که این بزرگترین رشد بوده است و در 9 ماهه سال جاری نیز 500 میلیارد تومان رشد داشته ایم که سود حاضل از تولید است نه فروش ، زیرا ما نمی توانیم لاستیک را گران بفروشیم و قیمت آن مصوب است و تا انتهای سال به 700 میلیارد تومان خواهیم رسید.
سرپرست گروه صنعتی بارز تاکید کرد: د رطرح افق 1404 میزان 44 هزار تن طرح توسعه داشته ایم که تا کنون 10 هزارتن آن اجرایی شده است لذا از خبر کذبی که به سبک بی بی سی در داخل منتشر می شود گلایه داریم! چطور می شود یک خبر درست و یک خبر دروغ را با هم تلفیق کرد و هیج کس هم دنبال راستی و درستی آن نباشد بی شک از مراجع قضایی پیگیری خواهیم کرد.
وی از ماشین آلات جدید نصب شده در سایت مجتمع کارخانە بارز کرمان که صبح بازدید کرده بود و گفت: با توجە به اصلاحاتی کە در خط تولید انجام شده تلاش می‌کنیم تولید روزانە ما تا پایان سال جاری با افزایش 30 تنی در روز از 260 تن به 290 تن در روز برسد و بدین ترتیب تولید سالانە کارخانە بارز کرمان به 10 هزار تن افزایش یابد.
مشرفی تاکید کرد: با افزایش ظرفیت تولید در گروە صنعتی بارز نیاز کشور به تایر رادیال سواری، تایرهای بایاس باری و وانتی تامین خواهد شد.

سرپرست گروە صنعتی بارزد رپایان خاطر نشان کرد: با افزایش تولید در خط تولید تایرهای TBR امیدواریم تا پایان سال آینده 40 درصد تایرهای TBR مورد نیاز کشور را نیز تولید کنیم.

انتهای پیام /طهماسبی

لینک کوتاه

برچسب ها