• تاریخ انتشار : دوشنبه 5 اکتبر 2020 - 8:38
  • کد خبر : 2941
  • چاپ خبر
توهین به نماینده کرمان در پوشش اهالی رسانه؛

درخواست خبرنگاران کرمانی در قالب یک نامه به دادستان کشور /همراهی افراد معلوم الحال با خبرنگارنماها در پروسه تخریب نماینده کرمان و راور

به گزارش “کارگران کرمان “ جمعی از اصحاب رسانه کرمان در پی توهین برخی افراد در پوشش خبرنگار و اهالی رسانه به رئیس کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به دادستان کل کشور نامه نوشتند و خواستار پیگیری این بی اخلاقی شدند. این نامه که توسط اصحاب رسانه کرمان

به گزارش “کارگران کرمان “ جمعی از اصحاب رسانه کرمان در پی توهین برخی افراد در پوشش خبرنگار و اهالی رسانه به رئیس کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به دادستان کل کشور نامه نوشتند و خواستار پیگیری این بی اخلاقی شدند.

این نامه که توسط اصحاب رسانه کرمان امضا و با عنوان درخواست جمعی از اصحاب رسانه و مطبوعات استان کرمان از دادستان کشور آغاز شده است.

اصحاب رسانه کرمان بدو آغاز این نامه با استناد به آیه ۳۶ سوره الاسراء با این معنی ” و از آنچه به آن علم نداری پیروی مکن، چون گوش و چشم و دل همه اینها مورد بازخواست قرار خواهد گرفت” به نقل از رهبر معظم انقلاب اسلامی آورده اند، “انتقاد خوب است، تخریب بد است، انتقاد خدمت است، تخریب خیانت است، نه خیانت به دولت بلکه خیانت به نظام و خیانت به کشور است.

اهالی رسانه کرمان در ادامه این نامه ضمن مخاطب قرار دادن حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور آورده اند، همان طور که مستحضر هستید امروزه نقش و جایگاه رسانه ها و ابزارهای نوین اطلاع رسانی در پیشبرد اهداف متعالی یک جامعه بسیار مهم و اثرگذار است و این نقش آفرینی را نمی توان انکار کرد.

در ادامه این نامه آمده است، اما در روزهای اخیر منتهی به رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت دولت دوازدهم، جریانی مخرب با هدف وهن به مجلس شورای اسلامی و جامعه در پوشش فعالین اجتماعی و خبرنگاران ضد فساد از هیچ کوششی برای تشویش اذهان عمومی و تخریب نماینده اول کرمان دکتر پورابراهیمی و آقای رزم حسینی وزیر صمت دریغ نکرده و با بی اخلاقی تمام در فضای مجازی و با استفاده از ابزارهای نوین و همراهی عده ای دیگر از افراد معلوم الحال باعث شبهه و تفرقه میان مسئولان و مردم شدند و با خیال واهی قصد انتقام گیری از ناکامی های مستمر و نیز تلافی اقدامات شجاعانه دکتر پورابراهیمی در استیضاح و برکناری وزاری ناکارآمد اقتصادی در مجلس را داشته و در هفته دفاع مقدس رزمندگان دیروز و جهادگران امروز را هدف قرار داده اند.

اهالی رسانه کرمان در ادامه نامه به دادستان کشور آورده اند، لذا اینجانبان به دلیل تضییع حق مخاطبین به دلیل نشر اکاذیب و نیز لزوم صیانت از اعتماد مردم به رای اول همیشگی خود به عنوان بسیجی دوران دفاع مقدس و یاران سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خواهان محاکمه افرادی هستیم که با جایگاه شبه رسانه ای خود و عناوین غیررسمی روزنامه نگاری و عدالت خواهی به رای مردم جفا روا می دارند و خود را نیز از پیگیری قضایی مصون می دانند.

در پایان آمده است، از جنابعالی درخواست می شود به عنوان مقام عالی قضایی به این موضوع به صورت ویژه رسیدگی و اقدامات عاجل در خصوص برخورد قانونی با متخلفین صورت پذیرد.
در انتهای این نامه قید شده اسناد و مدارک پیوست می باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها