• تاریخ انتشار : شنبه 11 دسامبر 2021 - 17:59
  • کد خبر : 3594
  • چاپ خبر
در حاشیه سفر یک روزه مسئول بسیج کارگری استان رقم خورد؛

از افتتاح 2 پایگاه مقاومت تا بررسی میدانی مشکلات کارخانجات جنوب

  به گزارش  مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان کرمان طی بازدیدی یک روزه به شهرستان جیرفت سفر کرد . سید روح الله نیک خواه فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات سپاه ثارالله استان کرمان در ابتدا  با شهردارجیرفت ،بسیجیان و اعضای شورای پایگاه مقاومت شهدای شهرداری این شهرستان  دیدار کرد. در این دیدار از محمود

 

به گزارش  مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان کرمان طی بازدیدی یک روزه به شهرستان جیرفت سفر کرد .

سید روح الله نیک خواه فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات سپاه ثارالله استان کرمان در ابتدا  با شهردارجیرفت ،بسیجیان و اعضای شورای پایگاه مقاومت شهدای شهرداری این شهرستان  دیدار کرد.

در این دیدار از محمود معناصری و رضا سالاری رئیس شورای اسلامی شهرجیرفت، سیداسماعیل حسینی معاون فرهنگی ، برومند معاون مالی اداری، علی اکبر بستان پیرا فرمانده پایگاه مقاومت شهدای شهرداری جیرفت وافرادی که در برگزاری یادواره شهدای منتسب به شهرداری همکاری داشته اند با اهداء لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.

درادامه با حضورسید روح الله نیکخواه مسئول سازمان بسیج کارگران وکارخانجات سپاه ثارالله به همراه حجت الله شمس الدینی  جانشین وی  ، مسئول بسیج کارگری وکارمندی شهرستان حمیدمیرزاده ؛ رییس اداره کار و رفاه اجتماعی وسایر بسیجیان،  پایگاه مقاومت بسیج شهدای کارگری صنف کارگران ساختمانی افتتاح شد و برادر بسیجی مرتضی دانشی بعنوان فرمانده پایگاه شهدای کارگر معرفی گردید.

مسئول سازمان بسیج کارگران وکارخانجات سپاه ثارالله با رییس سازمان صنعت معدن و تجارت جنوب کرمان نیز دیدار کرد.

مروجی در این جلسه مسایل و موارد حوزه واحد‌های اقتصادی جنوب کرمان را تشریح و استفاده از ظرفیت‌های بسیج را بسیار مهم و تاثیر گذار توصیف کرد و گفت: امیدواریم در این راستا نگاه ویژه این نهاد انقلابی و مقدس منشأ خیر و برکت در جنوب کرمان باشد.

در ادامه این جلسه نیز سید روح الله نیکخواه ضمن ابلاغ سلام سردار معروفی فرمانده محترم سپاه ثارالله استان از اقدامات سازمان صمت جنوب کرمان در خصوص تلاش های صورت گرفته در راستای حل مشکلات واحد‌های تولیدی تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: بسیج به عنوان نهاد انقلابی آماده همکاری در راستای حل مشکلات واحد‌های تولیدی و رشد اقتصاد مردمی بازوی همکار همهی کارگاه های تولید بخصوص واحد هایی که کارگر دارند ، هستیم.

در ادامه این سفر یک روزه ؛ پایگاه مقاومت بسیج کارگری امام جواد(ع) شهرک صنعتی شماره ۲ نیز افتتاح گردید و برادر بسیجی یحیی مالکی بعنوان فرمانده این پایگاه  و برادر بسیجی یعقوب رئیسی  نیز بعنوان فرمانده  پایگاه انصارالمهدی (عج) شهرک صنعتی شماره ۱ در این شهرستان معرفی گردید.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان کرمان در سپاه ثارالله با هیئت همراه و مشایعت یحیی مالکی مدیر شهرک های صنعتی از کارخانه آرد به مدیریت برادر فدایی بازدید کرد و از نزدیک به بررسی مشکلات  این کارخانه پرداخت و در ادامه نیز از واحد تولیدی لوله پلی اتیلن جباری بازدید واز نزدیک مشکلات این واحد تولیدی بررسی شد، در این واحد تولیدی نسبت به پیگیری مشکل اقداماتی میدانی نیز صورت گرفت.

انتهای پیام/ طهماسبی

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود